Witam serdecznie,
mam zasadnicze pytanie na temat środowiska do tworzenia gier na platformę GBA, czy ktoś wie w jakim w ogóle języku ta konsola rozmawia, o ile można stwierdzić jednoznacznie takowy, a także jakie są najskuteczniejsze tutoriale, książki, otwarte biblioteki baz danych czy choćby przykłady prostego kodu gry. Interesuje mnie to z jednego prostego powodu, otóż chciałem zacząć swoją przygodę z programowaniem ale od czegoś co jednocześnie sprawiałoby mi przyjemność o wiele większą niż przekopywanie się przez biblioteki czy kursy z codecademy.com.
To mój pierwszy post na tym forum dlatego też witam wszystkich oszczędzając wam przyjemności zaśmiecania innych działów.
0
0
Dobra, poddaje się na chwile obecną, CygWin mnie przerósł. Mimo usilnego sprawdzania źródła i każdego pliku dalej niewykonalnym jest dla windy7 znalezienie pliku biblioteki cygwin1.dll.
0
Szybko. Miedzy pierwsza odpowiedzia z wczoraj o 22:25 do 00:04 sie poddales. 1h 30m. Programowanie nie jest dla ciebie.
0
Jeśli koniecznie chcesz pisać gry to może zacznij na desktopy (będzie łatwiej). Na start polecałbym C++ i bibliotekę SFML. Tutoriali znajdziesz na pewno więcej niż na GBA.
0
Spokojnie, na wczoraj miałem dosyć. Dzisiaj już w miarę udało mi się stworzyć prostego ponga na emulatora GBA. Długa droga do sukcesu :)