wxpython nie potrzebne okienko

0

Witam wszystkich!
Mam aplikację napisaną w python27 z użyciem wx.python oraz pygame. Mam następujący problem: Kiedy uruchamiam program najpierw otwiera się okienko (jakby terminala) o tytule python27 a potem na nim moja aplikacja. Kiedy zakończę aplikację wszystko działa ok, oba okienka się zamykają. Jednak jeśli w czasie działania programu zamknę to okienko python27 to wyskakuje błąd: "odwołanie do adrewsu pamięci 0000.... pamięć nie może być read". Chciałbym aby to okienko w ogóle się nie pokazywało z programem tylko sam program. To pewnie trywialny błąd jakieś złe wskazanie na parent czy coś podobnego. Bardzo będę wdzięczny za pomoc.
Poniżej fragmenty kodu mojego programu te w których jak mi się wydaje coś jest nie tak.

-- encoding: utf-8 --

import wx, pygame, time, os, sys
from pygame.locals import *
import funkcje, ....
class GlowneOkno(wx.Frame):
def init(self, parent, title):
wx.Frame.init(self, parent, ID_GLOWNE, title,
pos=(0, 0), size=(1300, 1000))
pygame.mixer.init(44100, 16, 4, 4096)
pygame.mixer.music.load('sounds\efekty\intro.ogg')
pygame.mixer.music.set_volume(0.9)
....
#tworzenie sizerów przycisków itd...

#potem metody obsługi tych przycisków

class MyApp(wx.App):
def OnInit(self):
frame = GlowneOkno(None, "Encyklopedia Geografii Europy")
self.SetTopWindow(frame)
frame.Show(True)
return True

if name == "main":
app = MyApp(False)
app.MainLoop()

1

z tego co wiem to tego nie da sie zrobic za pomoca wxpython tzn programy robione za pomoca wxpython zawsze beda mialy terminal, zeby "objesc" wyskakiwanie terminal trzeba "spakowac" kod do kodu wykonywalnego zaznaczajac w setup() ze nie ma byc typu console czy jakos tak.
Mozesz do tego wykorzystac:

i jest jeszcze kilka innych.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1