OpenAL. Pozyskiwanie danych w czasie grania dźwięku.

0

Witam.
Jest możliwość uzyskiwania danych dźwięku, który aktualnie jest wykonywany? Na przykład: generuje sobie szum biały. Następnie chciałbym teraz pozyskać amplitudę albo frekwencję dźwięku w czasie jego wykonywania, aby odpowiednio umieścić dane na wykresie przez jakąś bibliotekę graficzną.

1

Hasło klucz: Buffer Queue/Queuing - http://kcat.strangesoft.net/openal-tutorial.html i http://benbritten.com/2010/05/04/streaming-in-openal/

W buforze powinieneś mieć wychylenia.

Chcesz napisać własny analizator widma?

0

Właśnie to chcę zrobić. Dzięki za materiały. Już je analizuję.

0

Odświeżę temat.
Niestety coś nie mogę znaleźć informacji z bufora na temat odchyleń. Mam dostępne takie funkcję:

alGetBufferi(buff[1],AL_FREQUENCY,&frequency);
	alGetBufferi(buff[1],AL_BITS,&bits);
	alGetBufferi(buff[1],AL_CHANNELS,&channels);
	alGetBufferi(buff[1],AL_SIZE,&size);

Kiedyś była jeszcze opcja AL_DATA, ale już nie jest dostępna. Znalazłem jeszcze taki temat:
http://old.nabble.com/Get-part-of-a-source---buffer-td23693533.html#a34472226
I tam jest jakaś odpowiedź, ale skąd wziął i jak wygląda funkcja detect_pitch to niestety już nie wiem.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1