Błędy mojego programu w Lua

0
Obiekt1x = 20
Obiekt2y = 20
Obiekt2x = 60
Obiekt2y = 60

Kwadrat1 = Image.load("kwadrat1.png")
Kwadrat2 = Image.load("kwadrat2.png")
Tlo = Color.new(0,255,0)
screen:clear(tlo)

while true do
  screen:blit(Obiekt1x, Obiekt1y, Kwadrat1)
  screen:blit(Obiekt2x, Obiekt2y, Kwadrat2)
  Pad = Controls.read()
  
  if Pad : Up() then Obiekt1y = Obiekt1y - 5 end
  if Pad : Down() then Obiekt1y = Obiekt1y + 5 end
  if Pad : Left() then Obiekt1x = Obiekt1x - 5 end
  if Pad : Right() then Obiekt1x = Obiekt1x + 5 end
  if Pad : Triangle() then Obiekt2y = Obiek2y - 5 end
  if Pad : Cross() then Obiekt2y = Obiekt2y + 5 end
  if Pad : Square() then Obiekt2x = Obiekt2x - 5 end
  if Pad : Circle() then Obiekt2x = Obiekt2x + 5 end  
  
  screen:flip()
  screen.waitVblankStart()

end

Zrobiłem taki oto program, kompilator wywala mi dwa błędy:

inedx.lua attempt to index global 'Image' (a nil value)

index.lua bad argument #1 to 'blit' (number expected, got nil)

0

Co to robi w C/C++? Coś nie halo z Image, obstawiam, że interpreter nie wie co to jest.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1