Zabezpieczenie prywatnego serwera gry mmo

0

Witam wszystkich.
Nie wiedziałem za bardzo gdzie to napisać, więc padło na ten dział.
Planuje uruchomić prywatny serwer gry mmocrpg jaką jest "MuOnline".
Niestety darmowymi programami nie da się dobrze zabezpieczyć serwera
przed cheatami/hackami, więc zwracam się do was, wszak potrzebuje waszej pomocy.

  1. Mianowicie, chciałem się dowiedzieć czy da się bez kodu launchera gry, zrobić
    tak, żeby po uruchomieniu launchera proces się ukrył?

  2. Czy da się zablokować ten prosess przed wstrzykiwaniem dodatkowego kodu, tutaj
    chodzi mi o to, żeby nie dało sie wstrzyknąć żadnej dll'ki cheatów.

Jeśli macie jakieś pomysły jak to zrobić prosze o napisanie tego tutaj.
Pozdrawiam.
KJ.

0

Po pierwsze mam pytanie czy ten serwer musi stać na windowsie?
Nie znam się za bardzo na sieci i na zabezpieczeniach.. ale mój szef zawszę stawia serwery na FreeBSD lub OpenBSD. Ponoć to są najbezpieczniejsze systemy..

0

Niestety musi stać na Windowsie..
Ostatnimi czasy jest wysyp cheatow, ktore się
uruchamia przez wybranie procesu i wstrzyknieciu
do niego Dll'ki ze złośliwym kodem :(

0

zaraz zaraz, chcesz powiedzieć, że masz serwer i jakoś gościu na innym hoście ładuje ci dllke do procesu na twojej maszynie, lol
czyli chcesz powiedzieć, że instaluje ci cheaty na twoim serwerze z zewnątrz - mam nadzieję, że źle to rozumiałem, bo to już by był szczyt bezczelności

0

Witaj.
Źle zrozmiałeś. Ludzie grający na serwerze nie wstrzykują dll'ki
do mojego procesu, tylko w swoim kliencie gry mają launcher.
Łączą się przez niego i wstrzykują dll'kę w ten proces na swoim kompie.

0

No to jeśli protokół gry jest źle zrobiony i daje duże pole manewru do manipulowania wysyłanymi danymi, to nic nie poradzisz.
Możesz jedynie nakazać zainstalować swój program, który by mógł coś tam sprawdzać, tak jak jest to np. w esl.eu, serwis posiada swój program anti-cheat, który jest wymagany w rozgrywkach lig esl'a. Oczywiście serwer gry sprawdza czy program rzeczywiście działa po stornie klienta (chociaż to można łatwo też spreparować), no i coś tam ma wykrywać.

Nie wiem co robi ten program, ale opcje sprawdzania są różne, mógłbyś np. sprawdzać tablicę importów clienta gry, celem sprawdzenia czy ktoś nie podmienił jakiejś systemowej funkcji na swoją własną (przypuszczam, że to jest robione z poziomu podłączanego DLLa). Ale to już jest temat na książkę a i ja w tej sprawie za specjalnie się nie znam.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1