Obracanie szescianu

0

Nie wiem czy umiescilem to w dobrym dziale, ale trudno.

Szescian umieszczony jest w taki sposob, ze jego srodek znajduje się w pkt (0, 0, 0), a jego wierzcholki w pktach:

(-1, -1, 1), (1, -1, 1), (-1, 1, 1), (1, 1, 1) - przedni kwadrat
(-1, -1, -1), (1, -1, -1), (-1, 1, -1), (1, 1, -1) - tylni kwadrat

Wszelkie obroty(jako arg. wprowadzam kat w radianach) itp mam zaimplementowane, tylko teraz chodzi o to, zeby scalic to jakoś z poruszaniem myszki. Chce aby szescian obracal sie wtedy, gdy LPM jest nacisniety i kursor zmienia swoje polozenie. Jak odniesc zmiane polozenia myszki to zmiany polozenia szescianu? Jak to przeliczyc?

0

sprawdzasz obecne położenie kursora i porównujesz z poprzednim - masz już w jakim kierunku obrócić. Po długości tego wektora możesz określić o ile obrócić - wszystko to kwestia przyjęcia odpowiedniego przelicznika.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1