Hej,
czy ktoś spotkał się kiedyś z problemem:
funkcja ilutGLLoadImage zawsze zwraca 0?

oto kod:

ilInit();
ilutInit();
ilutEnable(ILUT_OPENGL_CONV );

texturename = "tt.bmp";

glGenTextures(1, &texture[0]);
int g = 8;
texture[0] = g = ilutGLLoadImage((ILstring)texturename);
printf("\n\n tex: %s [%s] -> [%i]",iluErrorString(ilGetError()), texturename, g); 

glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MIN_FILTER,GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MAG_FILTER,GL_LINEAR);

id tekstury jest zawsze równe 0. ilGetError() twierdzi, że nie ma żadnych błędów.

Szukałem po sieci i albo wątek na forum nie ma odpowiedzi albo kończy sie na "nevermind, problem solved". Innymi słowy nie znalazłem rozwiązania