c++ SDL problem z tłem i ludkiem

Odpowiedz Nowy wątek
2009-11-24 18:27

Rejestracja: 10 lat temu

Ostatnio: 10 lat temu

0

Witam mam taki problem jak zrobic gdy wyswietlany jest ludzik to nie znikało tło lub odwrotnie?
A tu kod:

#include <SDL/SDL.h>

SDL_Surface ekran = NULL;
SDL_Surface
ludek = NULL;
SDL_Surface tlo = NULL;
SDL_Event zdarzenie;
SDL_Rect LudekDestination;
SDL_Rect TloDestination;
Uint8
keystate = SDL_GetKeyState(NULL);
int x;
int y;
bool wyjscie = false;
int main(int argc, char *args[])
{
ekran = SDL_SetVideoMode(640,480,32,SDL_SWSURFACE);
ludek = SDL_LoadBMP("ludek.bmp");
tlo = SDL_LoadBMP("tlo.bmp");

while(!wyjscie)
{
while(SDL_PollEvent(&zdarzenie))
{
if(zdarzenie.type == SDL_QUIT)
{
wyjscie = true;
}
}
if(keystate[SDLK_RIGHT])
{
x ++;
}
if(keystate[SDLK_LEFT])
{
y ++;
}
LudekDestination.x = x;
LudekDestination.y = y;
SDL_BlitSurface(ludek,NULL,ekran,&LudekDestination);
SDL_BlitSurface(tlo,NULL,ekran,&TloDestination);
SDL_Flip(ekran);
}
SDL_FreeSurface(ludek);
SDL_Quit();
return 0;
}

Pozostało 580 znaków

SzamanGN
2010-01-12 19:42
SzamanGN
0

Jeżeli już wyścwietlasz grafikę, to na końcu wyświetlaj ludzika.

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0