Za mała pojemność dysku

0

Witam. Naprawiałem kumplowi dysk i napotkałem mały problem. Kumpel mówi, że ma dysk 60Gb podczas gdy BIOS wykrywa dysk 40Gb. Nie wiem czy jest taka mozliwosc ale w BIOSIE pokazuje model WD400 , czyli 40Gb, natomiast jezeli uwaza ze ma 60 Gb to powinno pokazywac chociaz (nie patrzac na pojemnosc) model wd600 czyli 60Gb.
Jest taka mozliwosc, ze BIOS moze nie wykryc calej pojemnosci dysku ale model powinien pokazac poprawny. Prosze o odpowiedz.

0

Nie jestem pewien ale jezeli gosc ma stara plyte glowna a tym samym stary BIOS to moze sie tak zdarzyc...ale to chyba nie wykrywa pelnej pojemnosci hdd w systemie.... chyba

0

to ejst nowa plyta glowna. dziwi mnie tylko ze twierdzi ze ma 60Gb skoro pokazuje model wd400 czyli 40gb. chyba jezeli bios nie wykryje pelnej pojemnosci to i tak pokaze wlasciwy model

0

A co jest na naklejce dysku?

0

gdybym mogl rozebrac kompa to juz dawno bym to zrobil ale nie moge (plomba)

0

No wiec, skoro jest plomba wiec i gwaracja, jesli upiera sie, ze dysko to 60GB a widzi jako 40GB to proste zanosze do sklepu i onie przy mnie rozkrecaja pudlo, jak sie okaze ze to 40GB a kupowal kompa z dyskiem 60GB to romia mala zadyme bo to ku... kut....y tak robia ja tez sie z tym spotkalem u kolezanki bylo tak samo, ona to olewala ale za cos sie <ort>wkoncu </ort>placi :[

A jelsi kolega mysli ze prze np. formatem bylo 60GB a teraz tylko 40GB to dziwne cos wez moze jakis program do diagnostyki kompa i tam bedzie cos ort!, ale w sumie BIOS jak widzi taki HDD to nic sie nie zrobi raczej bo jak od nowa BIOS wgrywac glupota jak dla mnie, tym bardziej, ze niby dysk 60GB bo kolega sobie niw ymyslil tego chyba [diabel]

0

do diagnostyki polecam Everest Home Edition (za free) i podaje wszystkie dane o kompie, włącznie z temperaturami dysku, płyty, procka itp...

http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0