Neostrada TP 512 > > > Rozlacza po 3 minutach !!!

0

Witam!

Mam maly problem... Otoz moja kumpela ma neostrade TP 512 i gdy wejdzie na neta i wlaczy gg (internet po wlaczeniu gg i przy gadaniu jest aktywny) zostaje rozlaczona w przeciagu mniej wiecej 3-5 minut :/ :/ :/ Dzieje sie to o kazdej porze dnia i nocy wiec nie jest to chyba z tego powodu ze servery nie wyrabiaja zo obsluga uzytkownikow :/ Czytalem juz ze jest tam jakas opcja ze jezeli net jest nieaktywny to ze po 20 minutach rozlacza, ale chocby nawet byl aktywny to i tak to szajstwos ei rozlaczy :( Kumpela ma Winde 2000 :/ Wiecie moze skad moze wyikac takie ciagle i wkurzajace rozlaczanie z internetem?? Mieszkam za daleko od niej wiec niemoge tego samemu skonfigurowac i wszystko robie na wyczucie ale juz stracilem pomysly :( Zrobilem wszystko co umiem i dalej niedziala... powoli zaczynam przypuszczac ze jest to problem tepsy :/ Ktos mi mowil ze chodzi tutaj o to ze modem moze sie przegrzewac albo jezeli windows niebyl aktualizowany. Wiecie moze cos na ten temat?? [???]

0

Może należy skontaktować się z TP w tej sprawie?

0

Z tego co wiem to dzwonili i tepsa nic nie pomogla :/ :/ :/

0

Stawiam na wirusa - ale to tylko tak jak powiedziałeś - "na wyczucie"
Napisz dokładnie, czy rozłączenie jest zawsze tyle samo czasu od połączenia się (np xx sekund), czy też czas ten jest zdecydowanie różny.
Może też samemu wyeliminować kilka przyczyn, jeśli tylko ma takie możliwości:

  1. Pożyczyć od kogoś inny modem - jeśli dalej to samo - modem jest sprawny, jeśli ustąpiło - wina modemu - jeb... yy dzwonić do TP [diabel]

  2. Pożyczyć czyjąś skrzynkę (komputer) i podłączyć u siebie internet - jeśli wszystko będzie działać, to wina skrzynki (pewnie wirus).

Jeśli w obydwu przypadkach dalej nic nie będzie działać, to wiadomo, że coś nie tak jest u TPSA - wtedy należy jeb... yy dzwonić do niech i twardo walczyć o swoje. Tak miałem jak zakładałem sobie neo - wszystko cacy - instaluje uruchamiam i... nie można się połączyć - myśle coś nie tak z kompem - instaluje system na nowo - wszystko cacy - puszczam - dalej to samo. No to do kumpla po kompa - dalej nie moge sie podlaczyc. W miedzyczasie wykonalem setke telefonow do TP i jedyne co mi serwisowali to czy mi sie oba światełka na modemie świecą :/ No i oczywiście propozycja, że może przyjechać serwisant z laptopem, ale jak problem po mojej stronie, to płace 400 PLN (a jak po ich to nic nie płace [sciana] ). Po sprawdzeniu wszelkich możliwości dzwonie i mówie, że chciałem pana z laptopem sztuk jeden. Na to pan w słuchawce "To proszę chwilę poczekać ja pana sprawdze tu u nas najpierw". No i po pięciu minutach już działało. I tak właśnie zakładałem przez tydzień neostrade :]

0

Może w zaawansowanych właściwościah połączenia masz wyłączoną opcję "Chroń mój komputer i sieć, ograniczając lub wykluczając dostę do tego komputera z Internetu".
Proponowałbym sprawdzić.

0
HPGuest napisał(a)

zostaje rozlaczona w przeciagu mniej wiecej 3-5 minut
hehe, też kilka lat temu pierwszego dnia się na to wkurzałem ;)

Domyślnie w opcjach połączenia masz, aby rozłączał po x minutach jeśli łącze nieaktywne - ale rozłącza zawsze - po prostu wyłącz tę opcję i wsio budiet ok.

0

To chyba cos podobnego do mojej Neo. Tyle ze u mnie rozlacza sie w przeciagu kilku - kilkunastu minut. To nie jest zaden wirus, ani blad w konfiguracji. To EWIDENTNIE sprawa lacza. Jesli masz modem Sagem, mozesz latwo sprawdzic (alt+D w programie monitorujacym prace modemu) najwazniejsze parametry czyli tlumienie i margines - prawidlowo obie wartosci powinny wynosic okolo 30dB, tlumienie u mnie jest ok, tymczasem margines wynosi 3 do 8 dB - i to jest powod dla ktorego rozlacza sie modem.

Ale zeby Cie podlamac dodam, ze walcze z TEPSA juz ponad 2 miesiace zeby to ktos wreszcie naprawil. Co niektorzy debilni konsultanci probuja wciskac kit ze te parametry to wina mojego komuptera. Z kolei jak przychodzil monter i akurat trafil tak ze przez kilkanascie minut wszystko dzialalo to mowil ze jest ok i nie ma czego naprawiac. Dzialo sie tak bo zawsze w tym czasie bylem w pracy. Az w koncu postanowilem wziac wolne zeby przypilnowac cwaniaka. I wiesz co? Nie przyszedl... :[ Na infolinii 0 800 102 102 niejednego konsultanta juz zjechalem, ale na niewiele to sie zdaje. Monter (po raz chyba szosty) ma przyjsc dzis miedzy godz. 18 a 20. Szlag mnie juz trafia. Pozostaje mi zyczyc aby Twoja kolezanke odwiedzil bardziej odpowiedzialny monter...

0

heh post moze i stary ale kazda pomoc sie liczy(bo na tepse liczyc niemozna). tez miałem taki problem i w tepsie tez wciskali mi rozne kity. Miałem neo 128 i wszystko było oki a po zwiekszeniu do ok 400 kb/ sek zaczeło rozłączać. Niby te parametry po wciśnięciu alt + D tez sa ponizej normy 6-8 db wiec wydawało mi sie ze to wina łącza(tak jak mówili w tepsie). Lecz jednak jak podlaczyłem modem do starego laptopa parametry było ok 2 x lepsze. Sam nie wiem jak sobie z tym poradzic ale po kilkunastu telefonach wkoncu zmniejszyli mi predkosc z 400 do 320 kb/sek i rozłącza ale baardzo rzadko;]

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1