nowy TGG .. prośba o testy

0

Witam.
Chciałbym abyście przetestowali nowy TGG o nazwie THGG. Można go sciągnąć ze strony z www.detox.xlan.pl/thgg.rar

Działanie bardzo podobne do komponentu Szymka.

<font color="darkred">Krótka instrukcja:

Aby się połączyć: Connect;
Aby zmienić status: Status := x;, gdzie
x = 1 - dostepny
x = 2 - zaraz wracam
x = 3 - niewidoczny

Zdarzenie OnMessage reaguje na odbierane wiadomości, czyli wszystko po staremu.

Aby wysłać wiadomość: SendMessage

Aby ustawić klienta wystarczy wypełnić właściwości: Number i Password (numer i hasło GG)

</span>

Póki co jest to bardzo prymitywna wersja, nie można na przykład zmieniać opisów .. ale już zapewnia pełną komunikację. Dlatego nie piszcie "czemu nie ma tego i tego" .. - będzie w kolejnych wersjach.

Z góry dzieki.. i czekam na uwagi i propozycje :)

aha: oczywiście działa pod GG6 .. // wymagane Indy

0

W koncu bede mógł swojego bota porządnie postawić. Już testuje. Pozdro DetoX ;)))))))

0

jak daje install to mi wywala

Build
  [Error] HGG.pas(156): Declaration of 'Connect' differs from previous declaration
  [Error] HGG.pas(337): Incompatible types
  [Warning] HGG.pas(418): Text after final 'END.' - ignored by compiler
  [Hint] HGG.pas(137): Private symbol 'FTime' declared but never used
  [Hint] HGG.pas(139): Private symbol 'FDescription' declared but never used
  [Fatal Error] dclusr.dpk(168): Could not compile used unit '..\..\komponenty\hgg\HGG.pas'

teraz Szymek będzie miał konkurencje ;P

0

Glupia kwestia zgodności metody Connect w różnych wersjach Indy: jeśli komuś takie błedy wywala, wystarczy w kodzie podmienić 2 linie:

procedure Connect; override;

na:

procedure Connect(const ATimeout: Integer = 120); override;

oraz:

procedure THGG.Connect;

na:

procedure THGG.Connect(const ATimeout: Integer = 120);

Sprawdźcie..

0

Indy nie definiuje symboli warunkowych? bo mozna było by to zrobić poprzez dyrektywy {$IFDEF}...

znaczy dawać np:

{$IFDEF INDY90}
  tak_wygląda_ta_procedure_w_rej_wersji
{$ENDIF}

itp.

0

Okej.. zrobiłem mały Update i już powinno być wszystko okej niezależnie od Indy.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1