dysku nic nie widzi a juz po gwarancji

0

witam jakis czas temu padl mi dysk( mam go juz 16 miesiecy) i musze teraz pracowac na 1 gigowym :P nie bede sie chwalil .otoz ani bios ani fizycznie zaden komputer go nie widzi sklep w ktorym go kupilem dal mi na niego rok gwarancji a z tego co sie dowiedzialem w innych sklepach to producent daje na niego 3 lata tak wiec co teraz moge zrobic ?? nie wiem jak sie porozumiec z producentem nie umiem znalezc jego strony tylko jest jedna po <ort>angielski </ort>- dyski robione sa w malezji :P i co mi da napisanie maila po angielsku skoro za ocean czy <ort>w ogóle</ort> za <ort>granice </ort>nie bede go wysylal czy sa jakies inne sposoby ?? co <ort>w ogóle</ort> moge zrobic ?? thx
ps. dysk to caviar 80gb 7200</ort>

// popraw orty! - ŁF

0

Najlepiej iść do sklepu i się ich zapytać.. - nie mogą nie wiedzieć, bo to ich obowiązek aby pomagać klientowi.. - z nimi trzeba twardo .. - też miałem podobne sytuacje..

0

Jak już kiedyś radziłem, trzeba straszyć sprzedawców Państwową Inspekcją Handlową - działa na nich niesamowicie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1