Cześć wszystkim:),
przymierzam się do setupu swojego biura.
Prosiłbym o pomoc osób, które znają temat dobrania odpowiedniego sprzętu elektronicznego (monitorów, stacji dokującej, kabli, przełącznik KVM).
Pracuję jako backend programista. Do pracy korzystam z pracowniczego lapka (HP), nie odpalam na nim żadnej prywaty np discord gdyż do tego służy mi mój prywatny (Dell).
Myślę na 2 monitorami - na jednym praca, a na drugim swoje tematy youtube, przeglądanie stron internetowych i inne różne pierdoły.
Chciałbym móc korzystać z jednych akcesoriów (myszka, klawiatura) - po prostu przełączać się pomiędzy laptopami wtedy kiedy chcę i kiedy to potrzebne.
Jest sporo sprzętu na rynku, nie dokońca jestem obeznany jak dobrać to w odpowiedni sposób.
Interesuje mnie średnia półka jeśli chodzi o monitory i inne akcesoria.
Jak najlepiej dobrać sprzęt do tego celu?
Z góry dzięki