Dell G3 problem z zawiasem

0

Cześć Panie i Panowie ,

Kilka chwil temu zauważyłem że podczas zamykania swojego laptopa Dell G3 Inspirion 3590 coś 'trzeszczy' , w momencie kiedy zobaczyłem co tak 'trzeszczy' zauważyłem że ten zawias na którym jest napisane G3 , się nie domyka i w połowie jest otwarty, chodzi mi dokładnie o obudowę tego plastikowego zawiaska z napisem G3 .Podczas jego całkowitego zamknięcia ekran przechyla się na lewą stronę kurde co robić ?

Laptop jeszcze na gwarancji , ale przy swojej pracy ,nie wyobrażam sobie życia bez niego :) a gdy mi go zabiorą to zapewne potrwa to kilka / kilkanaście dni

1

To trzeba było brać gwarancje next business day

0

Laptop brałem ponad rok temu , nie przewidziałem tego :( ale gwarancja ważna jeszcze rok. Spotkałeś się może z takim problemem ? Może jest on na tyle trywialny że nie warto iść z tym do serwisu.

1

Z tego co można poczytać na forum supportu dellowskiego to jest to częsty problem.
https://www.dell.com/community/Inspiron/G3-15-3590-Hinge-Problem-or-Design-flaw/td-p/7526907
Co gorsza, po pewnym czasie "trzeszczenia" zawiasu, ulega on pęknięciu/rozsypaniu. Jeden z użytkowników tego forum wysłał na gwarancję - wymienili całą obudowę matrycy wraz z felernym zawiasem, jednak problem powrócił. Na Twoim miejscu wysłałbym go na gwarancję...

3

Zgłoś konieczność naprawy gwarancyjnej. Jak nie masz on-site to niestety musisz przesłać sprzęt. Nie bagatelizuj problemu. Jak zawias się zatarł to w końcu coś się urwie, lub już urwało. Dźwignia w postaci wysokości ekranu powoduje tak naprawdę dużą siłę działająca na mocowania.
Jak w końcu się coś urwie to będzie do zamówienia więcej części-czyli możliwa dłuższa naprawa.
Nie sugeruj się wpisami o tym, że wymieniono obudowę LCD w tym zawiasy. W Dellu bardzo często to zestaw części i same zawiasy dla serwisu nie występują.

0

Tak mam tego świadomość, i już napisałem maila do ubezpieczyciela , odpisali mi że termin na rozpatrzenie szkody wynosi 30 dni od daty zgłoszenia. Kurde ręce trochę mi opadły...

Ogólnie ubezpieczony jest laptop w alianz assistance, macie jakieś info o tej firmie ?

2

To masz gwarancję czy ubezpieczenie? To dwie różne rzeczy. Zadzwoń do Della zapytaj się o gwarancję.

0

Kurde teraz zauważyłem że napisałem 'gwarancja' laptop jest ubezpieczony :) sorki za zamęt. Tak to są dwie inne rzeczy , ale bliskoznaczne :)

1

Zadzwoń do Della i pogadaj z człowiekiem o gwarancji. Piszesz przecież, że sprzęt nie ma 2 lat.

Ubezpieczenie to droga przez mękę.

0

No wiem ze ubezpieczenie to ciężka sprawa :)

1
printHello napisał(a):

Tak to są dwie inne rzeczy , ale bliskoznaczne :)

Ani trochę nie są bliskoznaczne. Gwarancji udziela poważny producent, który na 99% naprawi sprzęt. Ubezpieczenia udziela mafia, która na 99% znajdzie sposób aby Cię wydymać.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1