Wątek zablokowany 2019-12-17 23:29 przez Ktos.

Konfiguracja routera TP-Link TD-W8950N

0

Witam. Mam problem z konfiguracją routera TP-Link TD-W8950N. Mam internet od Vectry, a ten router jest przeznaczony do neostrady od Orange. Po szybkiej konfiguracji nie mam dostępu do internetu.

0

Dzwoniłeś do Vectry?

2

A jak to jest podłączone ? Jakiś modem jest przed tym, czy coś ? To działało wcześniej ?

0

Router kupiłem na allegro i nie wiem czy by mi pomogli. Poczekam na inne odpowiedzi. Najwyżej zwrócę router.

0

Co się stało z Twoim routerem od Vectry?

1

Zakładając, że nie masz światłowodu, tylko ADSL, to prawdopodobnie masz problem z ustawieniami WAN Type i jego trybem PPPoE z nazwą użytkownika i hasłem, chociaż przydałoby się więcej informacji co tam masz i jak połączone. Nieprawdą jest też, że ten modem jest tylko do Neostrady, powinien zadziałać w każdym przypadku, gdy masz sygnał ADSL lub zwykły ethernetowy (kwestia prawidłowego podłączenia i konfiguracji).

0
Patryk27 napisał(a):

Co się stało z Twoim routerem od Vectry?

Od Vectry mam tylko modem.

Soul_hunter_16 napisał(a):

A jak to jest podłączone ? Jakiś modem jest przed tym, czy coś ? To działało wcześniej ?

W obecnej chwili mam router D-Link DI-524.

-daniel- napisał(a):

Zakładając, że nie masz światłowodu, tylko ADSL, to prawdopodobnie masz problem z ustawieniami WAN Type i jego trybem PPPoE z nazwą użytkownika i hasłem, chociaż przydałoby się więcej informacji co tam masz i jak połączone. Nieprawdą jest też, że ten modem jest tylko do Neostrady, powinien zadziałać w każdym przypadku, gdy masz sygnał ADSL lub zwykły ethernetowy (kwestia prawidłowego podłączenia i konfiguracji).

Dokładnie mam kabel z modemu podłączony do routera. Może coś źle skonfigurowałem, ale nie wiem i dlatego napisałem tutaj.

0

Mój obecny router był banalny do skonfigurowania i dlatego teraz nie mogę sobie z TP-Linkiem poradzić, a zmiana sporo mi da

1

Jak masz modem osobno, to wpinasz kabel Ethernet z modemu do LAN4/WLAN, w "Choose LAN Type" wybierz "Ethernet WAN" i później pewnie "Dynamic IP". W "Diagnostic" pingiem na 8.8.8.8 sprawdzasz, czy router ma internet. Jeśli tak to po kablu i po WiFi komputery powinny mieć Internet.

Instrukcja: https://static.tp-link.com/res/down/doc/TD-W8950N_V2_UG.pdf

0

Sprawdzę to za 20-30 minut, bo w tej chwili pobieram battlefronta 2 i fife 15.

0

Zrobić to w szybkiej konfiguracji czy zaawansowanych ustawieniach?

1

Pewnie przez szybką konfigurację będzie prościej

0

Dobrze to za chwilę sprawdzę. Mam nadzieję, że się uda to ogarnąć.

0

Tak to wygląda w Device Info

1

Status przy WAN - Down tak, jakby nie podłączone? Miga kontrolka dla LAN4/WAN?

0

Tak

0

Wyłączenie i włączenie modemu może coś dać?

1

Raczej wybierz Advanced/WAN Service/Select an ETH port "eth3/(LAN4/WAN)". Upewnij się, że pod Advanced/Layer2 masz wybrane ETH Interface.

0

To są ss'y z tych ustawień

0

Napisz mi co mam w nich zmienić

1

Na 90% powinieneś mieć Dynamic IP. Ja bym jednak nadal spróbował szybką konfiguracją: na stronie Quick Setup WAN Configurations wybierz Ethernet WAN. Dalej WAN Link Type (na 90%) Dynamic IP i nic więcej nie wpisuj (żadne hasła lub nazwy użytkownika). Tyle powinno wystarczyć. Ewentualnie przed koleją próbą Quick Setup zresetuj urządzenie do stanu początkowego - przy włączonym routerze, przytrzymaj RESET przez 5 sekund, aż zgasną wszystkie kontrolki.

Jak podłączysz komputer bezpośrednio do modemu, to masz internet?

Zaglądnij też do umowy z dostawcą. Może jednak musisz ustawić PPPoE z danymi podanymi od dostawcy. Ja mam światłowód i w routerze Dynamic IP.

0

Takie mam opcje do wyboru po wybraniu Enth. Wan

1

OK to jednak IPoE z dynamic IP

0

Miałem wcześniej właśnie z dynamicznym ip i wtedy nie miałem połączenia z netem

0

O dziwno wyłączenie i ponowne włączenie modemu poskutkowało i został przydzielony WAN IP

0

W każdym razie bardzo dziękuję za pomoc. Nawet jak to nie było problemem to i tak należą się tobie słowa uznania. Jeszcze raz dzięki.

0

Można zamykać wątek.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1