Narzędzie do grupowego zarządzania zadaniami

0

Szukam jakiegoś narzędzia do grupowego zarządzania zadaniami - do pracy zespołowej. Raczej darmowe, choć niekoniecznie. Testowaliśmy Collabtive, postawiliśmy na swoim serwerze, ale jest mało intuicyjne, mało przejrzyste.

Generalnie do naszych zastosowań świetne byłoby narzędzie pokroju Evernote. Lista zadań po lewej, po prawej szczegóły. Przydałaby się tylko możliwość dodawania komentarzy, albo coś w tym stylu.

Chodzi o to żeby np. szef działu przydzielał pracownikom zadania, a oni ewentualnie raportowali co zrobili, albo z czym mają problem, z czym potrzebują pomocy, etc.

Coś prostego i przejrzystego. Nie Outlook.

0

U mnie w firmie sprawdza się Redmine.

0

Freedcamp mi się podoba, ale chyba mają jakieś problemy z serwerami...

0

Używałem kiedyś w mniejszym projekcie Asana. Jest jednak ograniczenie, że za darmo chyba do 15 ludzi i jakieś tam podstawowe tylko widoki są do użytku.

0

Właśnie Asana też wygląda w miarę fajnie, testowałem. Pomijam kwestię płatności. Ogólnie też (nie tylko tu) zastanawiam się co z migracją danych, jeśli ktoś chciałby przejść na inne rozwiązanie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1