Napisałem prostego Hello Worlda żeby potestować x64dbg:
#include <iostream>
int main(){
std::cout<<"Hello World!";
}
Gdy otwieram go w x64dbg to: Snowman nie generuje mi kodu: http://imgur.com/Ki60FC6
Jakieś pomysły dlaczego?
Napisałem prostego Hello Worlda żeby potestować x64dbg:
#include <iostream>
int main(){
std::cout<<"Hello World!";
}
Gdy otwieram go w x64dbg to: Snowman nie generuje mi kodu: http://imgur.com/Ki60FC6
Jakieś pomysły dlaczego?
Bo to dziadostwo :), mówiąc szczerze.
@Pijany Krawiec musisz zaznaczyć fragment asemblera i kliknąć na nim "decompile" (shift+F5)
Mozesz też użyć snownana jako standalonowej binarki i wtedy zrobi ci dekompilacje całego execa. Plus takiego rozwiazania jest taki że x64dbg czasem nie ogarnia symboli razem ze snowmanen w efekcie w zdekompilowanym kodzie ich nie ma :(
A nie lepiej napisać taki kod i skompilować go kompilatorem TCC?
#include <stdio.h>
int main()
{
printf("Hello World!\n");
return 0;
}
Binarka będzie miała rozmiar wynoszący raptem jakieś 2,5 KB i łatwiej będzie to analizować. Chyba, że chcesz popróbować z czymś bardziej złożonym ;)