„Połączenie nie jest prywatne”
Jeśli w Chrome pojawia się błąd „Połączenie nie jest prywatne”, skorzystaj z tych wskazówek:
Komputer
Wskazówka 1. Zaloguj się do portalu
Jeśli łączysz się z nową siecią Wi-Fi, spróbuj się zalogować.
Otwórz dowolną stronę, której adres internetowy zaczyna się od http://.
Powinna załadować się strona logowania portalu Wi-Fi.
Zaloguj się do portalu, by uzyskać dostęp do internetu.
Wskazówka 2. Spróbuj otworzyć stronę w trybie incognito mode
Otwórz stronę w oknie incognito. Jeśli będzie działać, oznacza to, że problem z bezpieczeństwem powoduje któreś z używanych rozszerzeń i trzeba je usunąć. Dowiedz się, jak wyłączyć rozszerzenie.
Wskazówka 3. Zaktualizuj Windows
Jeśli używasz komputera z Windows, upewnij się, że system operacyjny jest aktualny i ma zainstalowane najnowsze dodatki Service Pack.
Wskazówka 4. Tymczasowo wyłącz oprogramowanie antywirusowe
Jeśli używasz na komputerze oprogramowania antywirusowego z „ochroną HTTPS” lub „skanowaniem HTTPS”, może ono zakłócać działanie funkcji zabezpieczających przeglądarki. Wyłącz je na chwilę, by sprawdzić, czy rozwiązuje to problem. Jeśli tak, musisz wyłączyć te funkcje, by mieć dostęp do bezpiecznych witryn.
Pamiętaj, by ponownie włączyć oprogramowanie antywirusowe, gdy skończysz.
Nadal nie działa? Jeśli opisane wyżej sposoby nie pomogły, połączenie mogło zostać przejęte lub zhakowane. Dalszą pomoc możesz uzyskać na Forum pomocy Chrome.
to raz a dwa zainstaluj firefoxa i zobacz czy tam bedziesz miec to samo