Orange zmienne ip CS:GO

0

Witam,

Mam dosc denerwujacy problem. Posiadam Neostrade - obecny Orange Internet z Liveboxem.
Lubie poklikac w Counter Strike Global Offensive jednak czasem zdarza sie ze podczas meczu turniejowego rozlacza mi internet i zmienia IP. Oczywiscie ktos tak wspaniale GO zaprojektowal ze nie moge juz dolaczyc do gry z innym IP.... przez co otrzymuje kary czasowe, raz mialem juz na 7 dni. Czy ktos mi moze doradzic, czy da sie zablokowac zmiane IP lub wymusic statyczne? Albo moze jakies oprogramowanie jest cos jak NO-IP ale nie wiem czy to zadziala do CS'a ?

0

Dopisać w routerze do twojego loginu /ipv6 i masz statyczne IP potem.

1

zresetuj go ręcznie przed rozgrywką - masz 24h spokoju

0

No wlasnie nie bardzo, livebox nie zmienia IP co 24h, czasem kilka razy w ciagniu dnia...

0

Zawsze możesz używać jakiegoś proxy lub VPN-a ze stałym IP.

0
Wybitny Kaczor napisał(a):

No wlasnie nie bardzo, livebox nie zmienia IP co 24h, czasem kilka razy w ciagniu dnia...

Adres IP jest dzierżawiony na 24h w Neostradzie, od zawsze tak było i tak jest cały czas, jeżeli zmienia się częściej tzn, że zrywane jest połączenie z jakiegoś powodu, np. kiepskiej jakości. Zmiana IP trwa dosłownie chwilkę i o ile z gry wywali, czy radio przestanie grać, to taki TeamSpeak nawet nie zauważy, że coś się stało. Jeżeli natomiast połączenie znika na dłużej, np. kilkanaście sekund lub kilka minut to następuje ponowna synchronizacja całego połączenia, sporadycznie może się to zdarzać, ale jeżeli dzieje się to nagminnie kilka razy dziennie to trzeba sprawę zgłosić - nie jest to normalne zachowanie.

Swego czasu miałem podobnie (kilka, kilkanaście restartów dziennie), wymiana okablowania w domu i jak ręką odjął, a do tego łącze zestawia się na wyższej prędkości jeszcze.

0

Mam podobny problem - zrywa połączenie i za chwilę znowu się pojawia nie da się grać !

0

Z tego co pamiętam LiveBox (info sprzed kilku lat) zrywał połączenie i tym samym zmieniał IP co 20 godzin, nie 24 (niestandardowo, reszta co 24).
Co możesz zrobić (1 i 2 było w tym wątku już):

  1. Nie wiem jak zadziała z IPV6 - sprawdź.
  2. Restart przed grą, no tak żeby 20 godzi nie minęło.
  3. Jeśli mimo tego Cię rozłącza to nie kwestia ustawień tylko kiepskiego połączenia, więc grzecznie zadzwoń na infolinie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0