Ge-Force 4MX 460 128 Mb DDR

0

Co myslicie o tej karcie Gfx. Bo mam zamiar ja kupic.

0

DENAT napisał:
Co myslicie o tej karcie Gfx. Bo mam zamiar ja kupic.
&gt

Drogie badziewie :P Kup sobie jeszcze WinXP Professional (orginał) i będziesz mógł zagrać w sapera :D --Spin
Delphi - Lets make Windows better....

0

Ogolnie nie polecam niczego co ma MX w nazwie, a juz tym bardziej GF4 MX bo sa gorsze nawet od GF3 Ti. A to ze 128MB ramu to nic nie da skoro funkcje procesora sa obciete... tak w ogóle to jest taki model?? MX z 128mb ramu?! pierwsze slysze... No ale skoro masz taki wynalazek... No coz ja wole Radeony ale kazdy ma swoj wybor :)--W poszukiwaniu rozwiązania problemu, najbardziej pomocna jest znajomość odpowiedzi.

0

NIe lubie radeonów, ale okrojonych GF jeszcze bardziej. Za cene tego GF kupisz sobie spokojnie radka 9000pro który ma vertex shader (MX nie ma!!!!) MX jest przystosowany do DirectX7 a radek do 8.1 , radek ma troche gorsze taktowanie i gorzej się podkręca ale ma 4 potoki renderujące a MX tylko 2. Przekładając te dane na wydajność to przy współczesnych grach (Directx 8.1) radek jest wydajnieszy o jakieś 25%. I jakbyś miał zamiar kupić Radeon'a to kupuj albo BBA, Gigabyte albo Hercules.--

0

Kup se Ge-Force2. Po co ci lepsza? I tak nie wykorzystasz jej mocy.--Jest jeszcze jeden błąd ... :)

Apel: Piszcie w tematach o jaki język programowania chodzi np. : [Delphi], [C++], itp.

0

BUahahhahaha
Rozśmieszaj mnien "i tak nie wykorzystasz jej mocy", nie trzeba się znać na komputerach "tak jak ty", wystarczy włączyć jakąkolwiek nową gre. Ciekawy ile jest FPS w UT2003 na GF2 10 czy 15?--

0

lamer napisał:
BUahahhahaha
Rozśmieszaj mnien "i tak nie wykorzystasz jej mocy", nie trzeba się znać na komputerach "tak jak ty", wystarczy włączyć jakąkolwiek nową gre. Ciekawy ile jest FPS w UT2003 na GF2 10 czy 15?

Zapomniałem, że teraz nie przywiązuje się wagi do optymalizacji i każdy program/gra zżera moc komputera zawalając go mnówstwem zbędnego kodu. Jeżeli posiedziałoby się trochę nad kodem i zoptymalizowało go, to i UT2003 pięknie by chodziło na GF2.--Jest jeszcze jeden błąd ... :)

Apel: Piszcie w tematach o jaki język programowania chodzi np. : [Delphi], [C++], itp.

0

lamer napisał:
Ciekawy ile jest FPS w UT2003 na GF2 10 czy 15?

Heheh kolo 50 fps mam i co gupio ci? A mam wasnie GF2 :P Dodam ze sprawdzalem w rozdzielce 1024x768 poza tym UT2003 jest kompletnie do bani gorszej gry nie widzialem juz lepsze jest te stare UT pod wzgledem grywalnosci :D

Dryobates ma racje - co sie stalo z optymalizacja?? Wiem ze presja czasu, programistom sie nic niechce [grafikom od modeli tez ;)]. Na co idzie ta wielka kasa jaka producent wklada na gre? na reklame?--W poszukiwaniu rozwiązania problemu, najbardziej pomocna jest znajomość odpowiedzi.

0

Sheitar napisał:
Wiem ze presja czasu, programistom sie nic niechce [grafikom od modeli tez ;)]. Na co idzie ta wielka kasa jaka producent wklada na gre? na reklame?

Gdyby choć połowa efektów, jakie są pokazywane w demkach do najnowszych kart graficznych i dźwiękowych była zastosowana w grach to chyba virtual reality byłoby bardziej rzeczywiste niż rzeczywistość :D A kasa właśnie na reklamę idzie. Dobry produkt sam się nie sprzeda.--Jest jeszcze jeden błąd ... :)

Apel: Piszcie w tematach o jaki język programowania chodzi np. : [Delphi], [C++], itp.

0

Was powazne bawia gierki :-) Ja mam RiveTNT2 M64 z 32MB i watpie zebym wykozystwal jej mozliwosci :-) (oczywiscie w nic nie gram) Wedlug mnie granie w cokolwiek to jest tylko strata czasu. No bo tak prawde mowiac co wam daje takie granie? Chyba tylko przyjemnosc ale czy warto marnowac tyle czasu na cos takiego :-) A jersli juz chcialbys kupic sobie tego GF to czy nie lepiej dolozyc troszke i kupic PlayStation2 :-) Tam to dopiero jest graficzka :-)--pozdrawiam PEDROS {hello}

Szukasz pomocy - najszybsza na ircu
#4programmers.net

Masz cos ciekawego. Napisz gotowca:
http://www.4programmers.net/delphi/gotowce/index.php?action=create

Delphi 6 Personal.

0

nie kupuj tego gówna lepiej kup 3 :[[ i pamietaj 4 jest niedosc ze droga to na dodatek jest droga {browar}

0

Sheitar napisał:
&gtHeheh kolo 50 fps mam i co gupio ci? A mam wasnie GF2 :P

Nie jest mi bynajmniej głupio

  1. Jakiego masz tego GF2? (ultra, pro, gts, mx???) Jest pomiędzy nimi wielka różnica.
  2. Jakie detale były ustawione?
  3. W jakich warunkach (mapa, ilość przeciwników, i czy otwarta czy zamknięta przestrzeń)
  4. Jakiego masz procka i ram?
  5. Jakie masz minimalne FPS, to jest ważniejsze od średnich.

Dalej GF2 NIE PORADZI sobie z nowymi grami, nie ma ani pixel ani vertex shadera. A bez tego ani rusz, jak będzie to musiał procesor graficzny przeliczać.

A teraz się wypowiem co do optymalizacji. Nie będe się kłócił czy jest dobrze zoptymalizowany czy źle, jak jesteście obaj tacy mądrzy i umiecie optymalizować gry tak, że będą dobrze działać pod GF2 to zróbcie taką gre i mi pokażcie.

0

lamer napisał:
&gt1) Jakiego masz tego GF2? (ultra, pro, gts, mx???) Jest pomiędzy nimi wielka
różnica.
GF2 MX 400 64MB i z tego co wiem to MX sa najgorsze :)

&gt2) Jakie detale były ustawione?
wszedzie medium, 1024x768x32

&gt3) W jakich warunkach (mapa, ilość przeciwników, i czy otwarta czy zamknięta przestrzeń)
mapa ta od tego co sie z kulka biega po jakich swiatyniach egipskich czy cos

&gt4) Jakiego masz procka i ram?
Celeron 1Ghzm 256MB

&gt5) Jakie masz minimalne FPS, to jest ważniejsze od średnich.
Minimalne bylo kolo z 5fps kiedy to tuz przedemna rozbryzgalo sie 3 botow naraz :)

&gtDalej GF2 NIE PORADZI sobie z nowymi grami, nie ma ani pixel ani vertex shadera....

Pewnie ze se nie poradzi bo programistom sie nudzi i musza jakies nowe bajery wymyslac, technika tez leci na przod nie wiadomo poco chyba zeby tylko ludzi denerwowac. Najlepiej by zrobili jakby zaprojektowali kompa od nowa :D

&gt...jak jesteście obaj tacy mądrzy i umiecie optymalizować gry tak, że będą dobrze działać pod GF2 to zróbcie taką gre i mi pokażcie.

Nikt z nas nie powiedzial ze jestesmy madrzy i ze potrafimy optymalizowac, ale w dawnych czasach bylo tak ze dana gra ma chodzic na TAKI a nie 2 razy mocniejszy sprzet i aby tego dokonac obcinano niektore efekty. Gra chodzila plynnie, byla grywala i dopracowana bo nie marnowano czasu na drune efkety ze swiatelkami itp bzdety. Teraz gracza mozna tylko zadowolic gra co na dysku zajmuje min. 2GB ma super grafike, extra dziwek, takie piekne ze pala mieknie, a gre przechodzi sie w 3 godziny, a po 2 godzinach sie nudzi. Do tego wszystkiego wymaga kompa co w 3DMarku 2001 bedzie mial ponad 15000 pkt... I po co komu takie cos!?--W poszukiwaniu rozwiązania problemu, najbardziej pomocna jest znajomość odpowiedzi.

0

Sheitar napisał:
&gtPewnie ze se nie poradzi bo programistom sie nudzi i musza jakies nowe bajery wymyslac, technika tez leci na przod nie wiadomo poco chyba zeby tylko ludzi denerwowac. Najlepiej by zrobili jakby zaprojektowali kompa od nowa :D

Tu się akurat z tobą zgadzam, część bajerów jest zupełnie niepotrzebna. ALE dużej ilości osób jest potrzebna i używają takich głupot jak AA (anty-aliasing) zeby poprawić grafike, ja szczerze mówiąc nie widze różnice pomiędzy włączonym a wyłączonym a różnica w wydajności jest.

&gtNikt z nas nie powiedzial ze jestesmy madrzy i ze potrafimy optymalizowac, ale w dawnych czasach bylo tak ze dana gra ma chodzic na TAKI a nie 2 razy mocniejszy sprzet i aby tego dokonac obcinano niektore efekty. Gra chodzila plynnie, byla grywala i dopracowana bo nie marnowano czasu na drune efkety ze swiatelkami itp bzdety. Teraz gracza mozna tylko zadowolic gra co na dysku zajmuje min. 2GB ma super grafike, extra dziwek, takie piekne ze pala mieknie, a gre przechodzi sie w 3 godziny, a po 2 godzinach sie nudzi. Do tego wszystkiego wymaga kompa co w 3DMarku 2001 bedzie mial ponad 15000 pkt... I po co komu takie cos!?

Użyłem troche złego sformułowania, faktycznie nigdzie nie napisaliście że potraficie, ale jeżeli Wy krytukujecie jednych z najlepszych programistów (pozdrowienia dla Carmacka z id :) ) że nie potrafią optymalizować to sami powinniście pokazać jak się optymalizuje. NO OFFENCE PEACE {browar}

BTW: Ile masz marków w 3dmarku2001?--

0

lamer napisał:
&gtUżyłem troche złego sformułowania, faktycznie nigdzie nie napisaliście że potraficie, ale jeżeli Wy krytukujecie jednych z najlepszych programistów (pozdrowienia dla Carmacka z id :) ) że nie potrafią optymalizować to sami powinniście pokazać jak się optymalizuje. NO OFFENCE PEACE {browar}

Mowa byla o UT2003 a nie o produktach ID Software. Akurat do zadnego z z ich produktow nie mam zastrzezen :)

&gtBTW: Ile masz marków w 3dmarku2001?

Jak dobrze pamietam to bylo cos kolo 2500-3000. Ale nie jestem pewny i niechce klamac [robilem tego benchmarka dawno przy 1024x768x32]--W poszukiwaniu rozwiązania problemu, najbardziej pomocna jest znajomość odpowiedzi.

0

à propos rozmów o zbędnych efektach. To wyszedł mode do Q. Tu macie link do sreenow http://tenebrae.sourceforge.net/index.php?page=screenshots.txt a tu do downloadu http://tenebrae.sourceforge.net/index.php?page=download.txt--

0

Jehehehej!!! Tak jest Pedros górą nasi!!! Ja tez mam TNT2 M64 i jestem bardzo zadowolony. Ja troche gram ale mnie w przeciwieństwie do wielu tu wypowiadających się wystarcza 20 fps w Q3A przy 16bit i 1024x768. No i nie zapominajmy o AXP2k+ i 256MB DDR RAM. No ale to już szczegół bo to chyba nie ma większego wpływu na grę przy takiej karcie nie?? :-) A co do Gforca to kup se lepiej Maca i tam zajmij sie profesjonalna obróbką video a nie na Pececie sie bedziesz męczyć z jakimiś grami :P--Zastałem Jolkę?

0

xchomik napisał:
Jehehehej!!! Tak jest Pedros górą nasi!!! Ja tez mam TNT2 M64 i jestem bardzo zadowolony. Ja troche gram ale mnie w przeciwieństwie do wielu tu wypowiadających się wystarcza 20 fps w Q3A przy 16bit i 1024x768.

Zenada....
Nawet nie masz pojęcia co mówisz, FPS w Q3A jest nie tylko ważny w aspekcie płynnej gry, ale także ma gigantyczny wpływ na rozgrywke. Fizyka gry jest tak skonstruowana że będziesz się wolniej poruszal, bliżej skakał i bunny są praktycznie wykluczone. Oprócz tego nie zapominaj że 20FPS ogranicza ci ping (aczkolwiek zmniejsza przepływ danych)--

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1