Brak uprawnień przy kopiowaniu plików

0

Dobry.
Migrowałem z Windowsa XP na Windowsa 7.
Zrobiłem wcześniej kopię zapasową katalogu 'Pulpit', który wrzuciłem na dysk zewnętrzny.
Po zainstalowaniu nowego systemu nie mogę skopiować części plików/katalogów.
System informuje mnie, że nie mam uprawnień.
user image

Więc najpierw zacząłem od próby zmiany właściciela katalogu
(PPM -> Właściwości -> Zabezpieczenia -> Zaawansowane -> Właściciel)
Nie pomogło.

Potem próbowałem zmieniać atrybuty za pomocą:

Nadal nic...

Potem spod konsoli stworzyłem admina
"net user administrator /active:yes"
I się przelogowałem na te konto.

Bez powodzenia...

Już nie wiem na co patrzeć, co przeoczyłem?
Jakieś pomysły?

0

Zmieniłeś właściciela dla katalogu, ale czy dla wszystkich plików? („elementów podrzędnych” to się chyba tam nazywa).
A czy po zmianie tego właściciela nadałeś uprawnienia do zapisu?

Admin nie ma z automatu absolutnych praw do wszystkiego. Jedyne co ma admin gwarantowane to uprawnienia do zmiany uprawnień.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1