Odczytanie zrzutu błędu systemu i jego analiza

0

Witam!

Od jakiegoś czasu korzystam z nowego laptopa Samsung z serii N.

Komputer posiada zainstalowany System Windows 8 Professional x64

Czasami wyciągająca baterie z laptopa aby jej ciągle nie ładować ( czyli pracując na samym zasilaczu ) komputer strasznie długo sie uruchamia i wywala błąd "System napotkał na problem"

Mam tutaj kilka zrzutów błędów. Jakby ktoś rzucił okiem to byłbym wdzięczny.
http://www.speedyshare.com/M87pA/092213-19546-01.dmp

Analizując ten raport przy użyciu Windows Debugging Kit wychodzi na to, że jest problem z

SYMBOL_STACK_INDEX: 1

SYMBOL_NAME: watchdog+255d

FOLLOWUP_NAME: MachineOwner

MODULE_NAME: watchdog

IMAGE_NAME: watchdog.sys

BUCKET_ID: WRONG_SYMBOLS

FAILURE_BUCKET_ID: WRONG_SYMBOLS

Spotkał się ktoś z czymś takim już? Jak to naprawić?

0

Jeżeli to NOWY laptop to ja bym

  1. zrobił reinstall (tak, nawet na nowym)
  2. jak nie pomoże to oddać na gwarancję
0

Troche poszperałem i okazało się, że to był problem ze sterownikami. Skorzystałem z verifiera i problem się rozwiązał. Można zamknąć.

0

Żeby coś pobrać z tego speedyshare to się człowiek musi namęczyć. Świetnie widoczne gdzie się powinno kliknąć...

Ja mam inny wynik !analyze -v:

*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

VIDEO_SCHEDULER_INTERNAL_ERROR (119)
The video scheduler has detected that fatal violation has occurred. This resulted
in a condition that video scheduler can no longer progress. Any other values after
parameter 1 must be individually examined according to the subtype.
Arguments:
Arg1: 0000000000000001, The driver has reported an invalid fence ID.
Arg2: 0000000000000002
Arg3: 000000000014cb6a
Arg4: fffff8a0005267f0

Debugging Details:
------------------


CUSTOMER_CRASH_COUNT:  1

DEFAULT_BUCKET_ID:  WIN8_DRIVER_FAULT

BUGCHECK_STR:  0x119

PROCESS_NAME:  System

CURRENT_IRQL:  b

LAST_CONTROL_TRANSFER:  from fffff8800639755d to fffff802e2269440

STACK_TEXT:  
fffff880`0a349358 fffff880`0639755d : 00000000`00000119 00000000`00000001 00000000`00000002 00000000`0014cb6a : nt!KeBugCheckEx
fffff880`0a349360 fffff880`063ac744 : 00000000`0014cb6a fffffa80`0d58d010 00000000`00000000 00000000`00000000 : watchdog!WdLogEvent5_WdCriticalError+0xcd
fffff880`0a3493a0 fffff880`063acbcc : fffffa80`0d5608d0 fffff880`0a3494d0 fffffa80`0d746830 fffff880`063ac82e : dxgmms1!VidSchiVerifyDriverReportedFenceId+0xb0
fffff880`0a3493d0 fffff880`063ac910 : fffffa80`00000002 fffffa80`0d5608d0 fffff880`0a349540 00000000`00000000 : dxgmms1!VidSchDdiNotifyInterruptWorker+0x284
fffff880`0a349420 fffff880`062348c5 : fffffa80`0aa05290 fffffa80`0be4c4b0 00000000`00000000 fffff802`e233b48a : dxgmms1!VidSchDdiNotifyInterrupt+0xcc
fffff880`0a349450 fffff880`064b6345 : 00000000`00000000 fffff880`0a3495f0 fffffa80`0bdd3a30 00000000`00000000 : dxgkrnl!DxgNotifyInterruptCB+0x65
fffff880`0a349480 00000000`00000000 : fffff880`0a3495f0 fffffa80`0bdd3a30 00000000`00000000 fffffa80`0be4c4b0 : atikmpag+0x6345


STACK_COMMAND:  kb

FOLLOWUP_IP: 
dxgmms1!VidSchiVerifyDriverReportedFenceId+b0
fffff880`063ac744 cc              int     3

SYMBOL_STACK_INDEX:  2

SYMBOL_NAME:  dxgmms1!VidSchiVerifyDriverReportedFenceId+b0

FOLLOWUP_NAME:  MachineOwner

MODULE_NAME: dxgmms1

IMAGE_NAME:  dxgmms1.sys

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP:  50eceb02

BUCKET_ID_FUNC_OFFSET:  b0

FAILURE_BUCKET_ID:  0x119_dxgmms1!VidSchiVerifyDriverReportedFenceId

BUCKET_ID:  0x119_dxgmms1!VidSchiVerifyDriverReportedFenceId

Followup: MachineOwner

Czyli: spróbuj zaktualizować sterowniki karty graficznej.

[dopisane]
Czyli problem ze sterownikami? No cóż, tak jak przypuszczałem :-)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1