Jaki powinien byc serwer by osbłużyć 10 tysiecy osob ?

0

Chciałem Was spytać jak to jest jeżeli planujemy że bedziemy mieli porgram napisany w c++ taki serwer ktory bedzie odbieral dane i wstawial je do bazy danych. I teraz jezeli bedzie uderzac powiedzmy 10 tysiecy osob to jaki powinien byc serwer zeby byl wydajny ? i czy to sie liczy ile polaczen jednoczesnie powinien obsluzyc czy jak to sie odbywa ? Czy dzielic to na mniejsze serwery po te 2 tysiace ludzi ?

I taki serwer to juz powinien byc w data center czy to mozna zrobic kolokacje albo wynajac dedykowany serwer najlepiej ?

1

Niebieski.

1

a ja bym powiedział, że zajebisty

1

a co ten serwer mialby robic?

10tys ludzi to i mala zabawka pociagnie a moze byc potrzebna i cala szafa serwerow

0

Serwer ma nasluchiwac na danym porcie: potem jak klient (komputer wykona zadanie) ma sie do serwera laczyc i przeslac wynik danych. Czyli moze byc np 1000 takich kompow co sie beda laczyc i zostawiac sane. nie duze jakies 2 kilobajty max. I takie uderzenia w sumie moga byc co 5 sekund. Kazde uderzenie bedzie otwieralo nowy watek i na nim beda przeslane dane potem watek zostanie zamkniety. Wiec jak dobrze mysle moze byc np kilka tysiecy watkow naraz. To czy mam zwrocic uwage na szybkie lacze? czy na paramsy kompa ?

0

Skoro to nie są zbyt duże dane to może jednak UDP? Otwieranie połączeń boli, do tego trzeba cały czas od nowa negocjować nawiązanie połączenia. Tylko po co, żeby przesłać trochę danych i się rozłączyć? Bezsens.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1