Reklamacja pada od XBOX'a

0

Cześć !
Mam mały problem :/ Jeden z przycisków, a mianowicie LB, nie działa "w połowie". Wiem, dziwnie to brzmi ;) Krótko mówiąc nie działa tak jak powinien. Niby nie jest to najczęściej używany przycisk, ale to strasznie denerwuje m.in. w Burnout'cie. Chciałbym go naprawić, ale z tego co wyczytałem gwarancja trwa 90 dni od daty zakupu, a nie tak jak kiedyś rok :/ Konsola (XBOX 360 S w wersji 250GB z Kinect'em) była kupiona w maju zeszłego roku w jednym z sieci popularnych hipermarketów. Co z tym fantem zrobić? I jak wysłać tego pada do naprawy? O ile się da.. ? Do sklepu mam trochę daleko, mieszkam z dala od cywilizacji ;) Trochę nie na rękę jest mi pojechać 30km tylko po to, żeby się dowiedzieć, że nie da rady.

Pozdrawiam
iksboksowy_gracz

0

Skorzystaj z rękojmi, masz zawsze rok.

0

W papierach dołączonych razem z konsolą. "Microsoft udziela niniejszej gwarancji [...] a w przypadku Akcesoriów - 90 dni od daty zakupu." :/ Da radę go jakoś naprawić? Bo nie spieszno mi z wydawaniem 150zł na nowego pada.

0

Nie wiem dlaczego mówisz o 90 dniach gwarancji, jest to AFAIK sprzeczne z prawami konsumenta i musi być przynajmniej rok. 90 dni jest gwarancji dodatkowej, po naprawie. Nie kojarzę, by na akcesoria było aż tak źle.
Dzwoń na infolinię Xbox: http://support.xbox.com/pl-PL/contact-us?NavigationPath=/pl-PL/xbox-360/repair/repair-process to się dowiesz dokładnie.

Kiedyś to nawet przysyłali kuriera aby zabrał niesprawny sprzęt, więc chyba nie będziesz musiał gdzieś jeździć.

I pad nowy oryginalny nie kosztuje 150 zł, ale około 90 zł ;-)

0

Ma plomby, żeby nie można go było rozkręcać? Jak nie ma to rozkręć zobacz co nie tak, może się jakoś uda ci coś tam poprawić, chyba, że wada jest jakaś "bardzo wewnętrznie mechaniczna".

0

Dzięki za pomoc ! :D W takim razie dlaczego Microsoft wszędzie pisze o 90 dniach? Hmm... dziwne. Jutro zadzwonię, bo infolinia "tylko" od 8:00 do 16:00. Muszę jeszcze kogoś znaleźć z tel. domowym, żeby nie zabulić jak za mokre zboże ;)
@xeo545x39 Plomb nie widać, choć nie wiem czy nie ma dodatkowej śrubki pod naklejką przy bateriach. Prawdopodobnie plastikowy zaczep się ułamał - tak to przynajmniej wygląda.

Jeszcze raz dzięki za rady. Jutro dam znać co i jak.
Pozdrawiam,
iksboksowy_gracz

0

Pisze o 90 dniach, bo może. Gwarancję w tym wypadku daje producent(może, ale nie musi), a jeżeli chodzi o rękojmię to ona zobowiązuje sprzedawcę, nie producenta.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1