Serwis logitech

0

Hej,

Mam kłopoty z myszką Logitech którą kupiłem na Allegro. Nie dostałem do tego żadnego paragonu, bo nie kupowałem tego ze sklepu. Myszka była jednak nowa, w opakowaniu - nie otwierana. Orientujecie się może czy Logitech daje jaką gwarancję na swój sprzęt ze strony producenta (jak to jest np. z Toshibą), czy gwarancji po prostu nie mam i muszę sprzęt naprawiać w swoim zakresie?

0

Zgodnie z prawem Unii Europejskiej sprzedawca jest zobowiązany do świadczenia 2 lat rękojmi (bez względu na to, czy da 12 miesięcy, czy 6 i tak obowiązuje go nie mniej niż 24 miesiące).

Zajrzyj tu: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=390
(Przeczytaj punkt: W jakim czasie możemy reklamować towar?)

Ale musisz przedstawić dowód zakupu - myślę, że log na allegro jest wystarczającym dowodem zakupu.

0

Log w sensie pozycja na liście w panelu użytkownika, mail potwierdzający zakup czy jeszcze coś innego? (dzięki za dotychczasowe rady). Znalazłem na stronce logitecha, że na mój model jest 3 lata gwarancji.

0

Skoro nie wydano Ci paragonu, to myślę, że dowolny z tych elementów (a właściwie nawet wszystkie razem) stanowi dowód zakupu - w takim razie masz prawo reklamować towar.

0

Ok, dzięki wielkie :) W razie gdybym jeszcze czegoś nie wiedział to pozostaje w kontakcie ;P

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1