Core 2 Duo-problem z MinGW

0

Witajcie. Niedawno kupiłem nowego kompa i mam na nim problem z uruchamianiem skompilowanych programów. Podejrzewam, że może to być wina sprzętu dlatego, że na poprzednim kompie z takim samym oprogramowaniem wszystko działało idealnie. Problem wygląda następująco - mam napisany program w C++ (z ćwiczeń z modelowania geometrycznego) z wykorzystaniem GLUTa (pobrany stąd http://mywebpage.netscape.com/PtrPck/glut.htm, ale próbowałem już wszystkich znalezionych w necie) oraz RenderMana (dystrybucja 3Delight wersja 6.0 http://www.3delight.com/). Program kompiluje się bezbłędnie. Ma za zadanie wykonywać transformacje na wielokącie i odpowiednie funkcje są napisane i podpięte pod klawisze. Szkopuł w tym, że gdy nacisnę jakikolwiek klawisz wielokąt znika... mogę sobie dalej naciskać klawisze w ciemno, a na końcu gdy kliknę w okno aplikacji pojawia się z powrotem już przetransfomowany i program się wiesza... Próbowałem wielu rzeczy, np. kumpel skompilował ten program u siebie - działał jak należy i wysłał mi gotowego .exe, lecz 0 efektu - u mnie dalej nawala. Konfiguracja obecnego kompa:

Płyta: Foxconn 946GZ
CPU: Intel Core 2 Duo E6400
RAM: 1GB DDR2 667
Grafika: Intel Express Chipset Family (zintegrowana z płytą - 128MB)

Konfiguracja starego kompa (na którym działało):

Laptop Compaq Presario 2190US
CPU: Mobile Celeron 2.4 Ghz
RAM: 256 MB
Grafika: Ati Radeon IGP340M

W temacie dodałem Core 2 Duo, bo może używam jakichś starych bibliotek które nie obsługują 64bitowych i na dodatek dwurdzeniowych procków... to mój jedyny punkt zaczepienia. Może to jeszcze wina tej grafiki, ale nie sądzę.
Podaję link do rar'a z tym programem - http://lewap02.webpark.pl/141106.rar. Jest tam też załączony odpowiedni plik ri.h, bo MinGW "nie lubi" się z tym załączonym w 3Delight'cie. Może komuś będzie się chciało na to zerknąć... z góry wielkie dzięki.

0

a mi sie wydaje ze wina grafiki - zintehgrowana wiec moze nie obsługiwac czegos

0

tez tak sądze, sprawdz czy grafika obsługuje OpenGL.

0

Wydaje mi się. że obsługuje OpenGL. Przynajmniej ten screen:

user image

na to wskazuje.

[edit] Nowe wieści. Właśnie przetestowałem ten program na Microsoft Visual C++ i muszę przyznać, że jest lepiej... tzn. wielokąt już nie znika tylko po naciśnięciu klawisza zmienia się w zupełnie inny... ale działają transformacje... to chyba jeszcze bardziej wyklucza problem z kartą graficzną (a może bardziej uwidacznia?)... jakieś pomysły?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1