Kod poniżej ustawia skalę danego obiektu na 0.13 z powolna animacja jego rośnięcia od 0. Jednakże ja bym chciała żeby ten kod dodawał tą wartość 0.13 do aktualnej skali tego obiektu, a nie zaczynał o 0. Czy jest jakiś łatwy sposób na przerobienie tego tak żeby za każdym razem dodawało jakąś dana wartość do skali a nie ją na nowo ustawiało plus żeby dodatkowo miało to swoją animacje?
// create a new AnimationClip
AnimationClip clip = new AnimationClip();
clip.legacy = true;
// create a curve
Keyframe[] keys;
keys = new Keyframe[3];
keys[1] = new Keyframe(6.0f, 0.13f);
//Scale x
curve = new AnimationCurve(keys);
clip.SetCurve("", typeof(Transform), "localScale.x", curve);
// Scale y
curve = new AnimationCurve(keys);
clip.SetCurve("", typeof(Transform), "localScale.y", curve);
//Scale z
curve = new AnimationCurve(keys);
clip.SetCurve("", typeof(Transform), "localScale.z", curve);
//animate the GameObject
anim.Addclip(clip clip.name);
anim.Play(clip.name);