Wątek przeniesiony 2021-05-04 09:22 z Off-Topic przez Adam Boduch.

Rozwód Billa Gatesa

0

Ja już w 1994 roku wiedziałem ze do siebie nie pasują.

0

a co z kasą? przepisuje na była żonę żeby mu nie odebrali?

4

@Miang:
@somekind by się martwił raczej o kasę z kopert :D

7

Nie wydaje wam się to podejrzane? 9 kwietnia umiera książę Filip, Elżbieta jest wolna, a (swego czasu) najbogatszy człowiek świata rozwodzi się po 27 latach małżeństwa...
Coś się święci!

1

No i umiera po wzięciu szczepionki od Gatesa. Wszystko się składa w logiczną całość.

1

Wziąłby się za rodzinę a nie uzdrawia świat.

0

No spoko no, dobrze (?) wiedzieć xD

3

181531979_1440067443008240_8526543548473378116_n.png

0

Czyli zgarnąć faceta u szczytu jego chwały, podciągnąć go jeszcze troszeczkę i pobrać podatek od podniesienia wraz z rozejściem się. Bardzo sprytnie. A co na to ludzka moralność i sumienie? Przysięga małżeńska przecież nie ma znaczenia, bo laska chciała ślubu a nie małżeństwa.

0

Melinda nie chciała się zaszczepić.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0