Gry (nie)godne polecenia

Odpowiedz Nowy wątek
2015-04-22 09:25
2

Jako ze ostatnio duzo gram (i obecnie nie mam co robic w robocie), to sie wypowiem. A co

Na pierwszy rzut idzie Bloodborne
Gra dostepna tylko na ps4. Dla tej gry kupilem ps4. Czy bylo warto? TAK
To jest kontynuacja serii souls (sa to po prostu trudne klimatyczne gry) i smiem twierdzic, ze jest to najlepsza odslona.
Klimat gry jest... jak w dobrym filmie z gatunku horror. Im dalej w grze, tym bardziej klimat staje sie ciezki i bardziej napiety. Bardziej bylem wyczulony na kazdy dzwiek. Moj kot jak i zona nie pomagali mi w spokojnym graniu. Ich dzwieki straszyly mnie od czasu do czasu (a raczej powodowalo napiecie). Takze za klimat gra u mnie ma 10/10
Walka do poprzednikow jest bardziej dynamiczna. Skonczyla sie era "blok, atak, blok, atak" przyszla era NAPIERDA a aaa aa yyy w sensie dynamicznej gry. Walki sa bardzo dynamiczne, usuneli tarcze (jest mozliwosc uzycia jej, ale jest tak slaba ze nie warto). Jedyna szansa na przetrwanie sa uniki i kontrataki. W praktyce jest to naprawde fajny system walki. Duzo mozliwosci, duzo kombinacji. Za system walki dalbym 9/10
Historia gry... jest metna, trzeba zagrac dwa-trzy razy zeby ja choc troszke zrozumiec. Jest calkiem niezla, ale bez polotu. Dalbym 7/10
Jednak w tej grze historia nie jest wazna. Wazne jest jedno. Satysfakcja z pokonania wroga. Zadna inna gra (oprocz calej rodziny soulsow) nie da takiej satysfkacji z pokonania bossa co ta gra. Nie da tyle emocji gdy znajdzie sie glupi kamien ktory wzmacnia nasza bron. Ogolnie to wyczekiwanie co sie pojawi pozniej jest niesamowite
Jak dla mnie poki co jedna z lepszych gier jakie w zyciu gralem. Mocne 9/10 a moze nawet 9+/10 (bede niedlugo przechodzil drugi raz, to moze wtedy ocena sie zmieni ;))

Tez gralem ostatnio w GTA 5 na ps4
Gra fajna, ale jednak ja nie jestem odbiarca GTA. GTA kazdy zna to bedzie wiedzial czy jest dla niego
GTA5 jest bardzo rozbudowane, mozna wiele rzeczy w tej grze robic (naprawde WIELE). Ale dla mnie ta gra jest raczej na godzine raz na jakis czas. Godzine zeby zrobic totalna demolke i tyle. Misje sa ciekawe, jednak dla mnie nie ma satysfakcji z ich ukonczenia. Poboczne misje sa ciekawe (strzelanie do ufo, czy bycie paparazzi)
Z mojej prespektywy 7/10 gdyz gra po prostu mnie nie wciagnela na dluzej. Jestem w polowie gry i juz mi sie nie chce. Fajnie sie gra, ale brakuje tego czegos

Dying light na ps4
Wczoraj wlaczylem.
Pierwsze wrazenia WOW
drugie wrazenia "moj mozg jest zmeczony od tej kamery". Gra jest naprawde fajna, ale nie pasuje na pada i do duzego ekranu. To jest takie polaczenie mirrors edge z the last of us. Fajna kombinacja, fajnie sie w to gra. Jednak kamera (FPV) na dluzsza mete meczy. Po 3 godzinach gry nie bylem wstanie juz patrzec na telewizor ani na zadne inne urzadzenie.(a jest to wyczynem mnie tak zmeczyc :)) Sadze ze na PC z myszka lepiej by sie gralo i nie meczylo by tak bardzo oczu/mozgu. Nie tylko ja odnioslem takie wrazenia, bo wczoraj gralem z kolega i on mial to samo uczucie co ja.
Ocena 8/10 (i nie wliczam tej kamery, gdybym wliczal bylo to by 5/10)

Przymierzam sie do kupna borderlands na ps4 takze sadze ze niedlugo to bede ocenial ;)

a jeszcze zawolam @Satirev ktory myslal nad bloodborne i @dampe ktory zapewne gra juz w ta gre

edytowany 1x, ostatnio: fasadin, 2015-04-22 09:33
Bloodborne mnie powalił. Obecnie mam problem z Mroczną bestią Paarlem i Romem. Już chyba z 10 razy na nich poległem i odstawiłem grę od niedzieli, ale w końcu przyjdzie na nich pora..:) - kopernik 2015-04-22 21:58
ja juz raz przeszedlem ;) zaczalem dzis od nowa - fasadin 2015-04-22 22:19

Pozostało 580 znaków

2017-03-13 07:35
0

The last of us

Gra stara, ale dopiero niedawną w nią zagrałem. Wczoraj skończyłem, wszedłem na internet i zrobiło mi się smutno że 2 części jeszcze nie ma :(. Gra jest po prostu wyśmienita. Fabuła powala. Uwielbiam jak świat nie jest czarno-biały, tylko szaro-szary. Nie wszystko w grze jest moralne i nie kończymy wesołym happy endem. Gra po prostu potrafi grać na emocjach. Do tego te przepiękne widoki miast które przez 20 lat były opuszczone i pozostawione naturze.
Zdecydowane 10/10

Pozostało 580 znaków

2017-03-13 08:33
0

skonczylem Divinity Original Sin

Zajelo mi to prawie 60 godzin, dosc duzo side questow nie robilem

Zaczalem gre od poczatku tylko na najtrudniejszym poziomie trudnosci

Gra jest cudowna. z prostego zabijania na poczatku robi sie logiczna na koncu. Do niektorych przeciwnikow trzeba specjalne taktyki i przygotowania.
Jest np taki robot gdzie za pierwszym podejsciem go po prostu zabilem (co zajelo mi 6 godzin walki) za drugim razem (juz na wyzszym poziomie) znalazlem pilot sterujacy do robota z instrukcjacmi i go po prostu deaktywowalem :)

Dla mnie to jest najlepsza gra w jaka gralem w moim zyciu. Coop tez jest piekny w tej grze.

edytowany 1x, ostatnio: fasadin, 2017-03-13 08:34
w rl byś pograł! - Shakaz 2017-03-13 08:36
Czy ta gra ma cos wsolnego z Divine Divinity? - WhiteLightning 2017-03-13 08:36
@Shakaz: cos tam pogrywam, ze 3 mecze gralem. Nadal mam blue 2 @WhiteLightning nie znam tej gry, ale z poprzednimi czesciami nie ma duzo wspolnego bo tamto bylo action rpg a ta gra jest turowa rpg - fasadin 2017-03-13 08:43
@fasadin: spk, tak tylko zagajam ;p ja już dawno nie grałem ;( - Shakaz 2017-03-13 08:49

Pozostało 580 znaków

2017-08-19 20:27
1

Iron Harvest - RTS ze światem "1920+" z mechami w tle by Jakub Różalski https://www.artstation.com/jakubrozalski
http://iron-harvest.com/

gra planszowa https://www.rebel.pl/product.[...]303/Scythe-edycja-polska.html

Jak to będzie coś jak Dawn of War + lata 1920 z mechami i polskimi akcentami, z dobrą fabułą w kampanii to jestem kupiony ;)

śmierdzi enginem relica na kilometr.. i tu niestety jest problem bo niestety moje krótkie doświadczenie bylo takie że Coh i DoW bylo dobrze zrobionym RTS i wszystko fajnie... ale rozgrywka sieciowa to był dramat (tragiczne lagi nawet na LANie). - jarekr000000 2017-09-03 20:29
Mi tam Relic tutaj pasuje, wątpie, że to sie przyjmie w multi ;) - H1ghlander 2017-09-03 21:14

Pozostało 580 znaków

2017-09-03 21:14
1

Lubi ktoś roguelikes?

http://store.steampowered.com/app/333640/Caves_of_Qud/

Poletzam ją również od siebie ;-) - Patryk27 2017-09-03 21:17

Pozostało 580 znaków

2017-09-04 11:54
0

Mine zajarał vivecraft - to po prostu Minecraft na VR. Naprawdę jedna z bardzo niewielu gier, których konwersja na VR jest dobrze zrobiona, gra się przefajnie.

Z drugiej strony Skyrim na VR t(HTC Vive) to niestety porażka. Da się grać... ale nie ma "zanurzenia".


Bardzo lubie Singletony, dlatego robię po kilka instancji każdego.
edytowany 1x, ostatnio: jarekr000000, 2017-09-04 11:56

Pozostało 580 znaków

2017-10-13 21:30
0

Polecam Terę- koreańskie MMORPG, świetna gra, wspaniale wykreowany świat, ciekawa rozgrywka. Koreańczycy nieźle w tym skillują.

edytowany 1x, ostatnio: Shin8i, 2017-10-13 21:31

Pozostało 580 znaków

2017-10-19 08:33
0

Divinity Original Sin 2

  • Ciekawa historie postaci
  • Twoje decyzje maja wplyw na swiat
  • Trudna nawet na normlnym poziomie trudnosci pomimo, ze przeszedlem Divinity Original sin 1 na najtrudniejszym (sa inne zasady jezeli chodzi o efekty zakladane na postacie)
  • Dosc rozbudowana
  • Mozesz byc GM i tworzysz sesje na bazie silnika
  • Wciagajaca
  • Niesamowite rozwiazania dla walki turowej (ludzie ktorzy nie lubie turowych walk, lubia ta gre)
  • Przyjemna dla oka grafika
  • Mozliwosc rozwiazania zadania na wieeeeele sposobow
  • Drzewko rozwoju wkoncu jest drzewem rozwoju (duzo mozliwosci kombinacji)
  • Pomniejsze bugi

10/10

Throne of Lies
Ciekawy koncept na gre, Cos na zasadzie "Znajdz klamce", ale tutaj jest to duzo bardziej rozbudowane. Nie gralem jeszcze (tylko ogladalem gameplay), ale na wieczor z znajomymi swietna propozycja.

edytowany 1x, ostatnio: fasadin, 2017-10-19 08:34

Pozostało 580 znaków

2017-10-19 12:44
0

Coś z innej beczki :
https://m.youtube.com/watch?v=xzcX5Wcvizc

Strzelasz do mrówek, robotów, statków kosmiczn6ch i os - i to jest fajne.

Pozostało 580 znaków

2017-10-19 12:53
0

South Park - Stick of truth (w aktualnym cd action). No co tu duzo mowic po prostu RPG w swiecie South Parka.

Pozostało 580 znaków

2017-10-19 13:01
0

Dziś w temacie duża aktywność - to i ja dorzucę co nieco :)

  • Layers of Fear - first person horror, gra autorstwa polskiego studia. Bardzo ciekawie poprowadzona.
  • CupHead - trudny platformer w retro-disney'owską oprawą.

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 0, botów: 1

Robot: CCBot