Implementacja pokoju do gry dla kilku osób

0

Cześć,
Po dwóch miesiącach w pracy spędzonych na nauce Angulara postanowiłem po godzinach stworzyć sobie mały projekt, gdzie pouczyłbym się bardziej backendu, zrozumiał lepiej korzystanie z tokenów, autentyfikację itp., a przy okazji spróbował czegoś nowego na froncie, np. Vue, a na backendzie .NET/NestJS+MongoDB. Oczywiście prócz samej rejestracji i logowania chciałbym zaimplementować coś w stylu pokoju do gry, tak jak są pokoje np. na kurnik.pl, gracze wchodzą i grają, np. w karty. Nie chodzi o implementację jakiejś skomplikowanej gry, bardziej o sam proces, że jest wymiana informacji w czasie rzeczywistym, każdy musi czekać na swoją kolej. W podstawówce bawiło się w wymyślanie historii na kartce, każdy pisał jedno zdanie, a po zagięciu kartki dawał kolejnej osobie, i na końcu czytało się co wyszło. Ogólnie prosiłbym o nakierowanie, z czego w takim przypadku powinienem skorzystać? Czy ma to związek z Websocketami? Taka runda musiałaby trwać "gdzieś", i kolejno osoby powinny mieć możliwość dopisania zdania do historii, w ograniczonym czasie.

1

Mozesz uzyc node.js postawic server. i potem do pokoju wchodzi 4 graczy zapisujesz ich do tabeli rozgrywki i w zaleznosci od gry ustalasz flagi, kto sie treaz rusza ile ma czasu zanim skonczy mu sie mozliwosc ruchu i flaga przeskoczy na kolejna osobe.

2

SignalR - chyba tego trzeba

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1