CRM - rozbudowa.

Odpowiedz Nowy wątek
2019-02-01 21:58
0

Napisałem CRM dla pewnej firmy lokalnej, ponad 3k klientów.

PHP(proceduralny) + SQL(mysqli) + JS(DOM)

Głównie do zarządzania przez serwisantów. Jedni dodają (handlowcy) zgłoszenia awarii, a inni naprawiają. Handlowcy logują się poprzez stronę www i dodają zgłoszenie. Serwisant loguję się przez przeglądarkę w telefonie i ma trochę inny widok, zmieniony przez Bootstrap. Ma dostęp do mapy Google po adresie, a href="tel:... lub sms". Wiem, że muszę jeszcze dodać kalendarz Google, aby serwisant mógł sobie zaplanować czas zgłoszeniami.

Tak sobie dumam, czy da się to jakoś ulepszyć/zmienić. Czy lepszym rozwiązaniem dla serwisantów będzie jakaś aplikacja... lub coś innego dla handlowców W jakim kierunku dalej iść, a może przesadzam... bo wszystko działa już ponad rok i bardzo pomaga w opanowaniu tematów awarii.

edytowany 1x, ostatnio: LukiAPI, 2019-02-01 21:59

Pozostało 580 znaków

2019-02-01 22:40

Podstawowe pytanie - czy masz z tym jakieś problemy? Bo jeśli wszystko działa, spełnia swoje zadanie, nikt nie narzeka, nie zamula, nie ma błędów itp. to po co chcesz w tym grzebać? Jest taka zasada - jak coś działa to nie naprawiaj, bo są duże szanse, że tylko pogorszysz :P


That game of life is hard to play
I'm gonna lose it anyway
The losing card I'll someday lay
So this is all I have to say

Pozostało 580 znaków

2019-02-01 23:00
0

Problemów żadnych. Gdzieś się naczytałem (sic!), że PHP jest bee i zaczynam kombinować...

Pozostało 580 znaków

2019-02-01 23:09
0

Nie słuchaj podłych i wrednych ludzi ;)

Tak naprawdę to PHP ma swoje minusy, ale 95% efektu zależy od osoby, która tworzy kod. Jak zrobisz to z głową, sensownie podejdziesz do kwestii bezpieczeństwa itp, to PHP zupełnie da radę. Zresztą sprawdź chociażby, na czym jest postawione/napisane forum, na którym sobie właśnie gadamy :)


That game of life is hard to play
I'm gonna lose it anyway
The losing card I'll someday lay
So this is all I have to say
edytowany 2x, ostatnio: cerrato, 2019-02-01 23:19

Pozostało 580 znaków

2019-02-04 23:14
1

Dziękuję!

Zmieniłem kierunek badania tematu z back na front... co taki CRM [lub jak to nazwać] powinien jeszcze posiadać. Widzę, że muszę jeszcze wdrożyć więcej komunikatów o statusie zgłoszenia. Marzą mi się smsy :)

Tak sobie myślę: zapytam najbardziej zainteresowanych, ale chyba ich wymagania już się zatrzymały. Szukam w necie przykładów, możecie coś ciekawego podesłać.

Pozostało 580 znaków

2019-02-05 09:11
0

I to jest sensowne podejście - nie grzebać bez konkretnego powodu, tylko zrobić jakiś rozwój, wprowadzić poprawki ale takie wynikające z realnych potrzeb, a nie "bo ktoś powiedział, że PHP śmierdzi" ;)


That game of life is hard to play
I'm gonna lose it anyway
The losing card I'll someday lay
So this is all I have to say

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0