Jaki język/framework wybrać do backendu i frontendu

0

Witajcie,

Tak sobie myślałem i wymyśliłem, że tyle czasu już usiłuję napisać mój GE i nic mi nie wychodzi (znaczy do tego trzeba być dobrym). Można powiedzieć, że "znam" (takie naciągane znam) C++, a jak wiadomo teraz ten język już nie ma zastosowania oprócz gamedevu (i tego co musi bć szybkie i niskopoziomowe). Co wybrać do backendu? Myślałem o Java albo Node.js i może Python (na pewno nie PHP). Może jakieś inne polecicie? Na frontend myślałem o Angular.js, jakie polecacie? Chodzi mi o to który najbardziej opłaca się uczyć teraz jeśli startuje praktycznie od 0 (trochę kiedyś CSS, JS, ale niewiele).

#KazdyMozeZostacXixem

0

#KazdyMozeZostacXixem

to na poważnie post czy wygłupy?

mój GE

game engine?

Na frontend myślałem o Angular.js, jakie polecacie?

Angular mało growy jest, chyba, że to ma być gra oparta o formularze. Już React lepszy, daje więcej swobody.
A do typowej gry prędzej PIXI (JavaScriptowa biblioteka do grafiki wzorowana na Flashu), ThreeJS(grafika 3D) , D3 (jak trzeba bedzie pokazac jakis wykres/wizualizacje czegoś), HTMLCanvasElement(czyli vanilla javascript), jakiś silnik fizyki(Chipmunk, Box2D)...

0

Proszę nie bierz się za Angular i React ;) Łamie podstawowe założenia sieci.

http://www.webkrytyk.pl/krytyka/my-truth-about-angular-js/

0

python+django https://www.djangoproject.com/start/
tylko wez sie za to na powaznie a nie ze dalej bedziesz kombinowal czy to najlepszy mozliwy wybor.
edit: jeszcze o frontend pytales - na poczatek naucz sie porzadnie html/css/js, potem sie zobaczy

1

Dowolne jezyki beda ok. Zacznij po prostu pisac a nie sie pierdołami zajmujesz.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0