OPEN SOURCE - przeglądarkowa gra.

0

Cześć,
piszę, żeby zaprosić wszystkich chętnych do projektu open source, w którym będziemy wspólnie tworzyć bardzo rozbudowaną grę przeglądarkową. Jaka to będzie gra? Mianowicie projekt zakłada przeniesienie gry Europa Universalis do internetu. Wspólnie będziemy tworzyć fabułę, zasady oraz całe zaplecze techniczne. Potrzebujemy wszystkich, którzy są zainteresowani i wiedzą, że mogą coś wnieść do projektu.

Chętnych proszę o napisanie posta, a w nim czym się specjalizujecie. Na razie w projekcie są dwie osoby, specjalizujące się w jscript/.net/php/grafika

pozdrawiam i zachęcam

0

W jakim języku będzie pisana gra? I jaką funkcję pełnisz ty w projekcie (pytam, żeby się upewnić czy to nie przypadkiem kolejny temat w stylu: "szukam murzynów")?

0

wszystko do ustalenia po zebraniu ludzi - musimy zobaczyć jakie mamy możliwości razem. ja jscript, .net i grafika + ogólna organizacja

plan jest następujący: zebrać jak najwięcej chętnych do open source, wybrać wspólnie język programowania oraz całą strukturę, tworzyć na bieżąco i wystartować w jakimś crowdfundingu, jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z założeniami oczywiście.

0

Wymagacie jakiegoś poziomu ogarnięcia czy słabiaków też bierzecie? Jeśli druga opcja to chętnie bym się dołączył i pokodził po stronie serwera. Piszę w Pythonie, liznąłem odrobinkę C#.

0

początkujących też bierzemy ;) ja sam jestem początkujący w jscripcie i średniozaawansowany w c#, dlatego też uważam, że dostając co chwila jakieś zadanie będę po prostu się więcej uczył. zobaczymy ilu jest chętnych i ewentualnie jakiś #irc zrobimy.

0

refresh. mamy 4 osoby już. zachęcamy kolejnych! ;) na razie 2 js, 2 python, css, html, c#

0

.NET i C# - poziom, hmm... Po przeczytaniu Język c# 2008 i .NET 3.5, oraz ogarnięciu nowości do .NET 4.5 :)

0

.Net 3 - 4.5, C#, Asp.Net WebForms.
Css,Html,MVC,jquery - Podstawy potrzebne do działania.
chętnie pomogę :3

0

Bardzo chętnie dołączę do projektu :)
c#, .net, asp.net, html, css - poziom podstawowy

0

Serwery takich gier są bazowane na asynchronicznych żądaniach http? Jeśli tak, to można zrobić to w node.js - lepsze to niż .net na 100% - lub np. Twisted dla Pythona. Pytam, bo nie znam się na tym za bardzo. Dowiedziałem się więcej i nie ma sensu raczej pisać asynchronicznego serwera.

Jeśli serwer miałby być synchroniczny, to wybór języka to raczej drugorzędna kwestia.

0

dokladnie ;) zreszta musimy sie po prostu zgadac na jakims czacie, jesli juz zbierzemy odpowiednia ekipe. przede wszystkim potrzebujemy jakiegos leadera

0

Ty sie nie podejmiesz? Napisz najlepiej jeszcze na forum gamedev.

0

nie mam takich umiejetnosci do podjecia takiego stanowiska ;) zapraszam wszystkich na chat
http://webchat.freenode.net/
#opensourcegame

0

Dzisiaj o 19 najlepiej jakby znalazło się kilka osób na IRC, musimy ogarnąć przede wszystkim kwestie komunikacyjne :)

0

http://universalis.za.pl/index.php

zapraszam wszystkich do rejestracji w open projekcie! ;)

0

Z chęcią się przyłączę!

C# - średniozaawansowany
Ruby - początkujący

Mam nadzieje, że w czymś pomogę! :D

0

Również, jeśli jest opcja, mogę pomóc.

0

Mamy kolejnych ludzi w projekcie! ;) szukamy rozwiązania na back-end dlatego jeśli ktoś jest zainteresowany pomocą, to zapraszamy na forum!
http://universalis.za.pl/index.php

albo na czat: #opensourcegame
http://webchat.freenode.net/

0

Od dzisiaj mamy nowe forum: http://universalisonline.org/forum/ .
Szukamy głównie frontendów ale backendy też mile widziane ;).

0

Odświeżam! zapraszam na http://universalisonline.org

poszukujemy kazdego!

0

refresh! potrzebujemy kogos na backend, kto zajmie sie cala organizacja

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1