TMainMenu-niby jest a jednak go nie ma

Odpowiedz Nowy wątek
2006-08-23 13:22
Paweł_Opole
0

Witam,
pisze sobie kalendarz z przypomnieniami i kończąc chciałbym dodać do niego Main Menu, wszystko gra, pododawałam opcje i uzupełniłem je odpowiednim kodem. Na formatce wszystko jest widoczne i "działa" czyli po kliknięciu na np. wyszukaj przypomnienie wysiatla mi się kod, jednak jak odpale progza to tego Meni nie ma i nie wiem co się dzieje. meczę sie z tym juz 30min i nic dlatego o pomoc prozę was... czy możliwe jest że gdzieś w opcjach Formy wyłączyłem MainMenu i dlatego się nie pokazuje?
za wszelka pomoc dziekuje... pozdrawiam

Pozostało 580 znaków

2006-08-23 13:27
0

Może masz visible na false? (na menu itemach)
A może masz owner draw na true i przez to się nie rysuje....

Pozostało 580 znaków

2006-08-23 13:35
Paweł_Opole
0

owner draw miałem na Tru ale gdy zmieniłem na False to i tak nic sie nie zmieniło, Visible mam True również
TYLE SIE NAPRACOWAłEM NAD TYM MENI A TO CHOLERSTWO NIE CHCE DZIAłAć :-[ [glowa]

Pozostało 580 znaków

2006-08-23 13:37
0
Paweł_Opole napisał(a)

owner draw miałem na Tru ale gdy zmieniłem na False to i tak nic sie nie zmieniło, Visible mam True również
TYLE SIE NAPRACOWAłEM NAD TYM MENI A TO CHOLERSTWO NIE CHCE DZIAłAć :-[ [glowa]

Spróbuj zrestartować środowisko. Czasem to pomaga. A skoro OwnerDraw miałeś na true, to może coś jeszcze zmieniłeś. Przeleć sie jeszcze po wszystkich właściwościach. Ale najpierw zrestartuj środowisko.

Pozostało 580 znaków

2006-08-23 14:02
Paweł_Opole
0

Nadal jedno wielkie G...
cóż na dziś daje sobie z tym spokój bo zaraz przez okno komp pójdzie ;-) ... Może jutro pójdzie lepiej...
tak czy siak dzieki Juhas

Pozostało 580 znaków

2006-08-23 14:08
0
Paweł_Opole napisał(a)

Nadal jedno wielkie G...
cóż na dziś daje sobie z tym spokój bo zaraz przez okno komp pójdzie ;-) ... Może jutro pójdzie lepiej...
tak czy siak dzieki Juhas

Jeśli restart kompa nie pomoże, to zawsze możesz usunąć to całe menu(nie usuwając zdarzeń) i położyć na nowo. Jedyne, co będziesz musiał zrobić, to tylko wypełnienie elementów menu i podpięcie ich pod zdarzenia

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0