Ruch z Punktu A do punktu B najkrótszą drogą

0

Witam, zastanawiałem się jak zrobić żeby obiekt poruszał się bezpośredni z punktu A do B, myślałem aby zrobić to w taki spsób że przed ruchem o pixel, jest rysowana prosta z punktu A do B, a potem pixel po pixelu skanowany przed oddaniem ruchu. Ale to chyba glupi pomysl bo np przy wiekszej aplikacji np grze, takie rozwiązanie bardzo by męczyło proca.

Może wiecie jak zrobić to w inny, jakiś normalny sposób?

0

Poczytaj o pierwszym, lepszym algorytmie rysowania lini prostej i zamiast rysowac to zmieniaj pozycje swojego obiektu.

0

tez tak pomyslalem : ) chyba to jest wlasciwe rozwiazanie

0

Ale to chyba glupi pomysl bo np przy wiekszej aplikacji np grze, takie rozwiązanie bardzo by męczyło proca.

Chyba az tak nie meczy,popatrz na wszystkie gry typu warcraft np ;)

0
Wodzu napisał(a)

Chyba az tak nie meczy,popatrz na wszystkie gry typu warcraft np ;)

a skąd ty się znasz na warkrafcie?

0
Kisiol napisał(a)
Wodzu napisał(a)

Chyba az tak nie meczy,popatrz na wszystkie gry typu warcraft np ;)

a skąd ty się znasz na warkrafcie?

On jest devem z blizzarda.

DAJ MI FULL CATACLYSM CLiENT! WYŚLIJ NA [email protected]

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1