[Pascal] Sprite'y i obsługa klawiatury

0

Witam
Mam zamiar napisać gre w trybie 320x200x8 i chciałbym dowiedzieć się, jak najefektyniej ładować sprite'y?? Czy są jakieś techniki??
Podczas nacisniecia klawisza np. strzalki w prawo program musi załadowac i wyswietlic po kolei w moim przypadku 3 obrazki z bmp ktore obrazuja ruch ludzika.
Jednak dzieje się to tak szybko, że nie widać w ogóle animacji. Nie chce używać delay ponieważ spowalnia to moj program i opoznia naciskane klawisze w wyniku czego ludzik sam sie porusza. Proszę o pomoc!

0

slyszales kiedys o czasie ?

stworz wiec licznik i co jakis czas zwiekszaj framecunt : integer; o jeden i sywsietlaj wlasnie ta animacje (ten obrazek) a najlepiej te obrazki wpakowac do rekordu type tsprite=record
frame : array of to do czego ladujesz obrazek;
jeszcze przyda sie dla kazdego z osobna framecount : integer;
end;

0
Komorkowy_dzony napisał(a)

stworz wiec licznik i co jakis czas zwiekszaj framecunt : integer;

:D Cunt is an English slang word that refers to the human female genitals [rotfl]

żeby nie było OT :
Najlepiej frame_sync i masz stały czas animacji, dalej tylko pomijanie klatek :P

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1