Jak wyświetlić klasyczne skóry Winamp'a? Tzn. jak z pliku z skórą załadować bitmapy i informacje o kolorach?
Napiszę krótko:
"Gdzie, co, jak?"
Chcesz wykorzystać skóry winampa w swoim programie?
konik napisał(a)
Chcesz wykorzystać skóry winampa w swoim programie?
Tak mniejwięcej napisałem ;P:
muzmaniak napisał(a)
Tzn. jak z pliku z skórą załadować bitmapy i informacje o kolorach?
Jak załadować z pliku ze skórą bitmapy, które się tam znajdują oraz informacje o kolorach napisów oraz analizatora spektrum (jakby ktoś nie wiedział, to są to te "podskakujące kreski", które "skaczą" w takt odtwarzanego dźwięku).
jeśli umiesz pisać skóry pod winampa w tym standardowym stylu to nie powinieneś mieć problemów ze zinterpretowaniem i wykorzystaniem ich w swoim programie
Adamo napisał(a)
nie powinieneś mieć problemów ze zinterpretowaniem i wykorzystaniem ich w swoim programie
Wiem jak plik "wygląda". Są tam bitmapy i tego typu bajery? Jak to załadować do programu, te bitmapy?
muzmaniak napisał(a)
Jak to załadować do programu, te bitmapy?
Bitmap.LoadFromFile ?? :/
w tych skórkach jest zdaje się dużo połączonych małych obrazków w jeden większy, możesz wykorzystasz TImageList - wpisując mu rozmiar pojedynczej ikonki po wczytaniu do niego bitmapy odpowiednią funkcją dostaniesz listę bitmap do bezpośredniego odwołania, nie musisz się wtedy bawić w CopyRect czy tym podobne
Jeśli się nie mylę, winamp używa plików xml jako bazy informacji o skórkach (kolory, rozmieszczenie itp)
Musisz odczytac dane z tych plików i tak jak mówił Adamo, poumieszczac te bitmapy w odpowiednich miejcach i bedzie...
Więcej Ci nie powiem, bo już nie używam winampa...
;( [sciana]
Ale jak powyciagać poszczególne pliki z tej skóry [???]
Istnieje jakaś klasa do XMLa [???]
Klasyczne skóry miały informacje zapisane w pliku ini, nie xml.