Klasyczne skóry Winampa

0

Jak wyświetlić klasyczne skóry Winamp'a? Tzn. jak z pliku z skórą załadować bitmapy i informacje o kolorach?

0

Napiszę krótko:

"Gdzie, co, jak?"

Chcesz wykorzystać skóry winampa w swoim programie?

0
konik napisał(a)

Chcesz wykorzystać skóry winampa w swoim programie?

Tak mniejwięcej napisałem ;P:

muzmaniak napisał(a)

Tzn. jak z pliku z skórą załadować bitmapy i informacje o kolorach?

Jak załadować z pliku ze skórą bitmapy, które się tam znajdują oraz informacje o kolorach napisów oraz analizatora spektrum (jakby ktoś nie wiedział, to są to te "podskakujące kreski", które "skaczą" w takt odtwarzanego dźwięku).

0

jeśli umiesz pisać skóry pod winampa w tym standardowym stylu to nie powinieneś mieć problemów ze zinterpretowaniem i wykorzystaniem ich w swoim programie

0
Adamo napisał(a)

nie powinieneś mieć problemów ze zinterpretowaniem i wykorzystaniem ich w swoim programie

Wiem jak plik "wygląda". Są tam bitmapy i tego typu bajery? Jak to załadować do programu, te bitmapy?

0
muzmaniak napisał(a)

Jak to załadować do programu, te bitmapy?

Bitmap.LoadFromFile ?? :/
w tych skórkach jest zdaje się dużo połączonych małych obrazków w jeden większy, możesz wykorzystasz TImageList - wpisując mu rozmiar pojedynczej ikonki po wczytaniu do niego bitmapy odpowiednią funkcją dostaniesz listę bitmap do bezpośredniego odwołania, nie musisz się wtedy bawić w CopyRect czy tym podobne

0

Jeśli się nie mylę, winamp używa plików xml jako bazy informacji o skórkach (kolory, rozmieszczenie itp)

Musisz odczytac dane z tych plików i tak jak mówił Adamo, poumieszczac te bitmapy w odpowiednich miejcach i bedzie...

Więcej Ci nie powiem, bo już nie używam winampa...

0

;( [sciana]

Ale jak powyciagać poszczególne pliki z tej skóry [???]
Istnieje jakaś klasa do XMLa [???]

0

Klasyczne skóry miały informacje zapisane w pliku ini, nie xml.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1