Witam!
Mam następujący problem:
Muszę trzymać w pamięci, równocześnie kilkaset bitmap. Bitmapy muszą być dostępne bardzo szybko dlatego nie wchodzi w rachubę ładowanie ich z dysku - one muszą być w pamięci. Nie mogę trzymac tego jako klasyczne obiekty TBitmap bo bardzo szybko zobacze komunikat Out of Resources.
Jak to zrobić???
Mój pomysł jest w zarysie taki:
- Wczytuje bitmape jako TBitmap
- Likwiduje TBitmap jako obiekt ale tak żeby nie zwolnić pamięci w której znajdują się dane obiektu.
- Zapamietuje w tablicy wskaznik do zlikwidowanego obiektu.
- W odpowiednim momenci gdy potrzebuje danej bitmapy tworze obiekt TBitmap ale tak żeby wskazywał mi te dane które znajdują się w pamięci
To jest schemat mojego pomyslu ale nie wiem za bardzo jak to wykonac. Tzn w jaki sposób zniszczyć obiekt bez zwolnienia pamięci w której dane się znajdują?
Jak potem utworzyć nowy obiekt żeby wykorzystywał te dane?
Tomek