Pluginy do wizualizacji

0

Chcę, żeby mój program obsłogiwał pluguny do wizualizacji dźwięku. Chodzi o jakiś efekt, który zmienia się wraz ze zmianą głośności muzyki. Chyba wiadomo o co chodzi. Tylko nie mam pojęcia jak takie dll'e powinny działać. Myślałem o zrobieniu funkcji, w której podawałbym wartość integer i która zwrazałaby bitmapę dopasowaną do tej wartości. Ale wydaję mi się, że to będzie zbyt powolny proces. Jak możnaby było to zrobić? Taka dll'ka musi działać bardzo szybko.

0

http://un4seen.com/ - biblioteczka bass umozliwia pobieranie wartosci dzwieku (nie mam pojecia jak sie nazywa ta wartosc, z muzyki jestem mniej niz zero :P ) a w demach jest przyklad wizualizacji tego

http://www.sulaco.co.za/opengl4.htm - przyklad wizualizacji dla Winampa (uzycie OGL)

0

Nie chodzi mi o to jak pobrać wartość dźwięku. To już mam dotowe. Chodzi o to jak zobić bibliotekę, która sterowałaby obrazem w pewnym panelu.

0

No to masz dwie możliwości:

  1. Przekazać pluginowi uchwyt do canvasa panelu i użyć go do rysowania (także przez OpenGL).
  2. Stworzyć w pluginie okienko i zadokować je na panelu.

Lepsza będzie prawdopodobnie pierwsza metoda, ale to też oczywiście zależy od tego, jak to wszystko chcesz rozwiązać.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1