[D5] HTML - view

Odpowiedz Nowy wątek
2005-06-20 04:45
0

szukam komponentu, lub rady jak zrobic cos takiego by dodajac jakis items:

<font color=#0000DF><b>Fazer</b></font>: <b><font color=#FF0000>dawaj do nas na skype</font></b>

aby pokazalo mi to tak:

<font color="#0000DF">Fazer</span>: <font color="#FF0000">dawaj do nas na skype</span>

nie wspomne juz o tagach, ktore tez chcialbym aby dzialaly:

<img src="haha.gif" align=middle>

macie jakis pomysl????

pozdrawiam

Ultimion

Pozostało 580 znaków

2005-06-20 06:52
0

Oczywiście wcale nie robisz żadnego komuniaktora... ale dobra, nie ważne, ja nic nie mówie [green] Użyj komponentu WebBrowser

Pozostało 580 znaków

2005-06-20 12:43
0

tak, robie komunikator, a napisałem gdzieś , ze nie robie ???? :P

co do WebBrowser, ni w ząb nie wiem jak ten komponent dziala, chyba nie mozna w nim dodawać itemsów, sorry, ale naprawde, prosilbym o rade, bo naprawde sobie nie poradze:(

W dziale FAQ jest opis tego komponentu, troche chyba okrężna droga... zapisywanie do pliku i odświezanie za pomoca native... ale i tak nie wiem jak to robic:(((. mam sobie zrobic obiekt memo, do niego wklejac tekst z tagami html, a weBbrowser, mozna ustawic tak, by pobierał źródło, nie z pliku, tylko z obiektu memo???, nie kumam:(((

Pozdrawiam

Ultimion

Pozostało 580 znaków

2005-06-20 13:00
0

a jakby tak na przyklad uzyc

SelAttributes

:

RichEdit1.SelAttributes.Color := $000000CA;
RichEdit1.SelAttributes.Style := [fsBold];

</b>


Pozostało 580 znaków

2005-06-20 13:19
0

RichEdit1.SelAttributes.Color := $000000CA;
RichEdit1.SelAttributes.Style := [fsBold];

no tez myslalem nad tym, ale chyba jestem za leniwy, by tagi wyszukiwac i je przerabiac tak aby w Richedit to dzialalo, po za tym nie wiem co z graficzkami, ktore sa w takich tagach:

haha.gif

jak ktos mi powie jak do Richedita wsadzic animowane gify, to moze sie zmobilizuje i faktycznie napisza procedure, ktora bedzie wylapywac wszystko co jest potrzebne by zachowac wyglad pliku HTML.

P.S. jak włączyc w Richedit obsluge unicode???

pozdrawiam

Ultimion

Pozostało 580 znaków

2005-06-21 16:00
Opi
0
Ultimion napisał(a)

jak ktos mi powie jak do Richedita wsadzic animowane gify, to moze sie zmobilizuje...

Dla zwykłych obrazków już masz ;) , a z animowanymi - sprawdź może zadziała:
http://4programmers.net/Forum/viewtopic.php?id=74044

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0