Jak najlepiej rysować po tbitmap z maską ?

0

Witam mam taki problem. Chce sobie zrobic mini gierke ala virtua cop, chce to zrobic tak ze cala grafika bedzie sie rysowala w obiekcie tbitmap, i mam pytanie jak to zrobic z uzyciem maski (maską jest kolor rgb(155,0,255)) zeby było szybko i nie wywalało mi błędów w czasie uruchamiania programu . Poniżej zamieszczam fragment mojego programu ale to rozwiązanie jest wolne i i często wywala komunikaty nie wiadmo dlaczego.

for i:=1 to 294 do
for j:=1 to 260 do {rozmiary teksurki}
if pom.Canvas.pixels[i,j]<>$0ff00ff then {sprawdzenie czy nie nie maska}
bufor.Canvas.pixels[i+126,j+185]:=pom.Canvas.pixels[i,j]; {przepisanie piksela}
form1.Canvas.BrushCopy(rect(0,0,545,444),bufor,rect(0,0,545,444),rgb(2,33,11));
{wyswietlenie gotowego bufora}

0

Poszukaj informacji o metodzie (chyba :) ) ScanLine, działa znacznie szybciej niż właściwość Pixels.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1