Nowe okno w TWebBrowser

0

Mam problem. Zrobiłem swoją przeglądarkę internetową na podstawie IE. Z tą kontrolką. Ale gdy otwieram w niej stronę i chcę aby coś się włączyło w nowym oknie to otwiera się IE. Co mam zrobic. Proszę o pomoc. PLS

0

W

OnNewWindows2

komponentu WebBrowser dodaj to:

var 
NewWindow: TForm1;
begin 
NewWindow := TForm1.Create(application);
NewWindow.Show; 
ppDisp := NewWindow.Webbrowser1.DefaultDispatch;
0

dzieki. otwiera sie nowe okno ale nie pojawia sie na pasku kolo startu. czy to tez idzie jakos zrobic ?

0

Najłatwiej to przerobić program tak, aby otwierał sam siebie z odpowiednim parametrem (adrese tej strony) :).

0

Przerób swoją przeglądarkę tak by wszystkie stronki otwierały się w dynamicznym panelu. Tak jak to robi Mozilla albo Fire Fox
to ostatnio bardzo popularne rozwiązanie
TWebBrowser + TTabSheet = konkurencja dla Fire Foxa ;D
Takie proste działanie matematyczne jest chyba całkiem niezłe nie?
pozdro

0

tez tak mysle ze to jest dobre ale ja tego nie umiem przerobic. nie mam najmniejszego pojęcia o tym. mozecie to napisac PLS

0

mozecie to napisac PLS
</quote>
fajnie, już myślałem że nam nie pozwolisz pisać, ach... kutlurka kwitnie [rotfl]

0

najmniejszego pojęcia o tym. mozecie to napisac PLS

móc - możemy, ale czy nam się chce?

Bierz sie za nauke, a nie prosisz o gotowce [!!!] chcesz zeby inni pisali na forum, a ty posklejasz to tylko w kupe.

0

wclae ze nie. potzebowalem tylko dwoch ort! i jedna otrzymalem. i teraz mam wciaz problem z ta <ort>zecza.</ort> pls pomocy.

halo czy ktos pomoze ?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0