Smsy do Idei

0

Witam,

Znalazlem na 4p w dziale delphi/zrodla programik ktory mial wysylac smsy do wszystkich sieci (w tym idei) - ale zapewne byl on napisany w delphi 6 gdzie sa jeszcze sockety, a ja mam delphi 7 wiec program mi nie dziala... :/ i mam wielki problem bo potrzebuje "na gwalt" jakiegos programiku ktory wysylal by smsy do idei (pobieral token, zeby wpisac teks z obrazka itp)... nie zalezy mi na innych sieciach... Nie lubie prosic o gotowe kody ale to jest wyjatkowa sytuacja :-( Baaardzo prosze o pomoc !

ps. moj email: [email protected]

z gory dzieki

<ort>na razie</ort>
0

Zainstaluj sockety :) Sa tam w menu z komponentami wybierz Install component i tam na liscie chyba byly :)

0

no juz zainstalowalem, kodzik dziala ale teraz 2 problem - jest tak zamotany ten kod bo obsluguje 3 sieci ze nie uda mi sie wyciagnac samego slania do idei - szczegolnie ze nie siedzialem e dlphim od prawie 2 lat :-(

0

a ten kod działa ? bo też się spotkałem z takimi kodami ale żaden z nich nie działał poza wysyłaniem do plusa

0

ten kod bo obsluguje 3 sieci ze nie uda mi sie wyciagnac samego slania do idei - szczegolnie ze nie siedzialem e dlphim od prawie 2 lat :-(

Oczekujesz, ze ktos to zrobi za Ciebie i uzyjesz gotowego?
nieladnie

0

na plusa masz kod w faqu, a na idee mogę ci dać za 10 złotych jedyne (ew zrobić jeśli ten co mam już nie działa :P)

0

kurde co sie dzieje na tym swiecie :-( :| kasy <ort>na razie</ort> nie mam :-( jak bym mial to bym ci dal bez problemu, a tak to widzisz :-( :-| chyba ze chcesz za ten kod konto na stronke (jakies przytulne z cpanelem :-) ) to pisz... :-)

0

Cześć

Chyba teraz coś wydłubiesz ;) potrzebny tylko komponent HTTPget

HTTPGetString :THTTPget;

//Pobranie kodu strony WWW
PROCEDURE TForm1.PobierzIDEA;
Begin
 //rozpoczyna proces pobiera kodu strony...
 HTTPGetString.BinaryData:= False;             //ustawia na typ pliku textowego
 HTTPGetString.WaitThread:= False;               //czas oczekiwania - do skutku
 HTTPGetString.FileName:= 'Strona.htm';            //nazwa pliku po ściągnięciu
 HTTPGetString.URL:= 'http://sms.idea.pl/default.aspx';   //pobranie adresu URL
 HTTPGetString.GetString;                        //rozpoczęcie pobierania textu
End;

//Procedura wykonywana po pobraniu kodu strony
PROCEDURE TForm1.HTTPGetStringDoneString(Sender: TObject; Result: String);
var
 sz,poz :Integer;
Begin
 //wyciąganie danych ze ściągnietego kodu strony...
 sz:= length('name="token" value="');             //ustalenie szerokości napisu
 poz:= Pos('name="token" value="',Result) + sz;      //ustalenie pozycji napisu
 nazwaObrazka:= Copy(Result, poz, 36 );  //skopiowanie napisu o szer = 36 liter
 //tu pobiera obrazek o pobranej nazwie
 WebBrowser1.Navigate('http://213.218.116.131/rotate_token.aspx?token='+ nazwaObrazka);
End; //ok.

// Wysłanie danych SMSa do operatora
PROCEDURE TForm1.btnWyslijClick(Sender: TObject);
var
 post :String;
Begin
 //zestawianie zmiennych post...
 Post:=
   'token=' + nazwaObrazka +
   '&RECIPIENT=' + EditNrTelefonu.Text +
   '&SHORT_MESSAGE=' + Memo1.Text +
   '&SENDER=' + EditNadawca.Text +
   '&pass=' + EditKod.Text; //tu wpisujesz kod ze sciagnietego obrazka
 WebBrowser1.Navigate('http://sms.idea.pl/sendsms.aspx?'+ Post);
End;

Możesz inaczej jakoś wysłać powyższe - chodzi tylko o potwierdzenie wysyłki smsa
bo tu powyżej WebBrowserze ukazuje sie stronka potwierdzająca.
Podumaj jak odebrać potwierdzenie - a jak coś dorwiesz to wysyłaj posta jakimś komponentem a nie poporzez WebBropwser ;)

0

dzieki wielkie, zaraz przetestuje...

w TWebBrowser (po odpaleniu procedury pobierzIDEA;) widze komunikat ze podana strona nie istnieje - tam jest takie IP podane ktore niby nie istnieje... co zrobic ?

//a dokladnie to:
500.32 HTTP ERROR Nie kombinuj :) :) - L

0

No ort! jeszcze raz na to co mam i Ci podałem
hmm mnie ściąga strone , pobiera nazwe obrazka i ściąga obrazek.
Jedynie jak podam hasło z obrazka i klikne na wysyłkie SMSa to coś chrzani ;/
odgrzebałem ten kod z zakamarków i jest nieskończony a nie mam teraz czasu
sprawdzać czy coś nie zmienili na Idei
Najważniejsze że masz już wędkę a rybe sam sobie złowisz :)

w TWebBrowser (po odpaleniu procedury pobierzIDEA;) widze komunikat ze podana strona nie istnieje - tam jest takie IP podane ktore niby nie istnieje... co zrobic ?

Przecież procedura pobierzIDEA ściąga kod strony przy pomocy komponentu
HTTPget a nie TWebBrowsera, w niego tylko wczytywałem obrazek który zresztą , jak już sie złoży adres (link z nazwą obrazka) można ściągnąć czymś innym.
Nie wiem czy Cie dobrze zrozumiałem ?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0