Pobranie tabeli danych z gry DirectX

0

Witam!
Ostatnimi czasy gram sobie w grę Deluxe Ski Jump 3 (1.1) Jussiego K.
Stworzywszy grupę zawodników rozgrywam sobie mistrzostwa ;)...
Ale, chciałbym sobie stworzyć statystykę skoczków, tj. który najwięcej razy wygrał, jego punkty itp... Wszystkie te dane wyświetlane są w grze.
I zastanawiam się czy istnieje możliwość zczytania tych danych z poziomu mojej aplikacji, która juz odpowiednio przetworzyla by te dane (bo w przeciwnym wypadku, trzebaby bylo notowac te wyniki i wprowadzac do programu...)

Zatem, czy istnieje mozliwosc zczytania np. tabeli podsumowan po mistrzostwach tej gry (dowolnej DirectX)...
Próbowalem zczytywac uchwyt okna, ale nie znam ani klasy ani niczego co mógłoby byc zaczepieniem... Więc nie wiem... Jest to w ogóle możliwe? Czy trzeba czytać z pamięci procesu (kosmos!)?
Moze ktos robil cos podobnego?
Pozdr, pepe

0

musisz sie odwolywac do odp. komorek w pamieci - mozesz sie posluzyc do tego komponentem - TCheater czy akos tak :)
a potem musisz znalezc te komorki i odczytac.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1