Mały problem z UDP

0

Hej,

Piszę antycheata (program do wykrywania oszustów – np. ludzi używających tzw. wallhacka żeby widzieć innych przez ściany – dla tych, co nie wiedzą :p ) dla gry Medal of Honor Allied Assault. Gra siedzi na porcie 12203 i otwiera go przy stawianiu serwera gry multiplayer. Program serwera antycheata i serwer gry działają na tym samym komputerze. Antycheat musi mieć dostęp do konsoli serwera przez protokół RCON (Remote CONsole – to też dla tych niekumatych ;p ! o, nawet się rymnęło :-) ! dla zainteresowanych: opis klienta RCONa, co prawda w VB6, ale łatwego do zrozumienia, znajduje się na stronie http://www.kquery.com/forums/index.php?s=df745765e5844c7fe2694fc125837b9e&showtopic=788&st=0&). Próbowałem do tego użyć komponentu TClientSocket. Problem polega na tym, że ten komponent łączy się ze zdalnym portem otwierając lokalny port o tym samym numerze. A ponieważ klient i serwer są na tym samym komputerze, jest to niemożliwe i albo antycheat, albo serwer gry się wysypie (bodajże błąd socketów nr 16015, czy jakoś tak). Jak otworzyć lokalny port o innym numerze i przez niego połączyć się ze zdalnym portem 12203? Czy wystarczy zmienić coś w ustawieniach komponentu, czy trzeba napisać cały program bez jego udziału?

Z góry dzięki,

Rookie One

0

Dziękuję wszystkim za brak pomocy - dzięki temu sam znalazłem rozwiązanie! :p [diabel] ;p

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1