Plug-in

0

Powiedzmy, że napisałem program. Jak do niego zrobić jakiegoś plug-ina i jak wyglądają wtyczki od strony technicznej?

0

poszukaj na stronie....

0

Polecam "Vademecum profesjonalisty" - tam jest to rewelacyjnie opisane (przynajmniej w wersji dla BCB).

0

Mozesz uzyc dll'ow, exe'cow ze zmienionymi nazwami/rozszerzeniami lub napisac wlasny jezyk skryptowy (powodzienia).

0

Wbrew pozorom napisanie prostego języka skryptowego nie jest takie trudne.... Widziałem chyba w Kodach źródłowych ktoś napisał coś takiego.

0

Można wziąć TCL - popostu cudo....

PS. Wspomniałem o tym, bo przez całą noc tłumaczyłem szwabskie komentarze i identyfikatory w skryptach do gry Wiggles... :) Fajna rzecz - 75% kodu źródłowego gry jest w skryptach, które można przerabiać...

0

Wbrew pozorom napisanie prostego języka skryptowego nie jest takie trudne.... Widziałem chyba w Kodach źródłowych ktoś napisał coś takiego.

To zalezy jakie funkcje ma ten plugin spelniac... Ale wydaje mi sie, ze najlepiej uzyc do tego celu dynamicznych DLL'ow.

0

Jakie by miał nie spełniać... Zobacz, język skryptowy mówi programowi BLE, a program po zobaczeniu tego wykonuje 30 pętli, uruchamia dwa wątki i jeszcze nie wiadomo co. Jedną komendą języka skryptowego możesz zrobić wiele.

0

Tak, ale robia sie schody, jak zamiast BLE, bedzie BLE(Parametr1, Parametr2, Parametr1 + Parametr2 etc), do tego jeszcze moze jakies zmienne i operacje na nich...

0

Ja radzę wykorzystać jednak biblioteki DLL. Kod zawarty w nich wykonuje się z reguły szybciej, niż ten interpretowany z języka skryptowego. Poza tym wcale nie tak łatwo napisać swój język skryptowy o duzych mozliwościach. Można wprawdzie wykorzystać jakiś gotowy język, np. Lua, ale nie będzie to działało bardzo szybko, a także stopień skomplikowania (choć może nie trudności) będzie nieporównywalnie większy.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0