Wielki problem [port com]

0

Sprawa wygląda następująco: podłączylem pod COM'a zestaw przełączników a właściwie dżojstik i wszystko ładnie działa, odczytuje kiedy jest przełącznik zwarty a kiedy nie i teraz chcialbym zrobić coś takiego ze jak jest zwarty to następuje symulacja naciśnięcia klawisza np strzałka w przód i np. aby "zewnętrzna" gra to odebrała i zadziałała tak jakby naciśnięty był własnie ten klawisz

//pisz sensowne tematy!! - m.M

0

Przeczytaj sobie artykuł o COM`ach

0

Źle mnie zrozumiałes z COM'em nie mam problemu ale z zasymulowaniem naciśnięcia klawisza

0

http://4programmers.net/Forum/viewtopic.php?id=46999 - tutaj masz przykład symulacji nacisniecia klawisza - doczytaj o Virtual Key Codes i problem z głowy :-) (i zmień nazwe topicu na jakąs bardziej zwiazana z pytaniem).

[dopisane]

Tylko że mu chodzi o dźojstik a nie o klawiature

[glowa] ktoś tu chyba nie umie czytać i to raczej nie jestem ja :-) .
Przecież napisał

symulacja naciśnięcia klawisza np strzałka w przód
.

0

Tylko że mu chodzi o dźojstik a nie o klawiature

0

Wszystko ładnie działa postepujac jak mowicie ale jak wlacze gre to nic ..... strzalka w lewo działa sobie na pulpice, wordzie itp ale w grach nic...

0

Bo jeżeli gry używają DirectX to nie pobierają informacji o naciśnięciu klawisza z systemu tylko bezpośrednio z klawiatury.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1