Kompilacja przy pomocy Free Pascala

0

Wie ktoś może jak skomplilować przy pomocy Free Pascala programik (który jest już napisany). Używa on modułu Graph (może to coś zmienia??). A tak przy okazji, to czy wiecie może jak należy skonfigurować właściwośći pliku wykonywalnego, który powstał przez skompilowanie pliku .pas przy pomocy Turbo Pascala (ale używa on modułu Graph i jak można zauwazyc to dużo zmienia), tak aby był on do normalnego korzystania w Win XP (bo coś nie chce win XP wyświetlać tak starej grafiki). I jeszcze jedno : czy taki programik pójdzie w Linuxie, czy też stwarza on podobne problemy z grafiką co Win XP??

0

to masz jakiegos zrabane XP'eka, ja mam XP i chodzi mi gierka zrobiona 3 lata temu na graphie przy 16 kolorach na win98. to nie ma nic do tego.
czemu nie kompilujesz pod TP? jesli chodzi o blad z graphem to moze i tak, sprobuj tez wpisac sciezke dostepu do katalogu z unitem graph.
(directories)

jesli dobrze skompilujesz pod linuxem to moze ruszy, po skopiowaniu na pewno nie ruszy :)

// moze problemy sa z egavga.bgi?

0

Kompiluje pod TP, tylko musze wiedziec jak kompilować pod Free Pascalem, bo ten drugi jest całkowicie darmowy, a co do drugiego to nie wiem dokładnie (jest mi po prostu potrzebny kompilator open-source). A co do Graphu, to jak się nie poda ścieżki , to wcale nie skompliluje. Ciągle czekam na dokładną odpowiedź w sprawie kompilacji pascalowego programiku używającego Graphu w Linuxie.

0

Ostatnio tez sobie zassalem FreePascala i mialem z tym problemy. Po pierwsze mniej problemow bedziesz mial w wersji dosowej tego kompilatora. A wiec wejdz w katalog bin/gowin32 czy cos takiego i tam odpal fpc. Po drugie zaznacz w opcjach kompilatora zgodnosc z Tp 7.0 i raczej na 100% sie skompilatuje...

Pozdrawiam,

Wodzu

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1