Prawdy i mity o Socketach

0

wiec mam serwer i klient (gdzies juz to slyszeliscie ae to co innego :D ) i komunikacja miedzy nimi ogranicza sie do wyslania i przeanalizowania kilku pakietow/stringow, gry uruchomie serwer i podlacze do niego klienta lokalnie przez 127.0.0.1 to wszystko dziala ok, ale jak uruchomie go na innym kompie i podlacze je przez internet to serwer nie ma nawet czasu zeby sie repaintnac .... czy zmiana standardowych TServerSocket i TClientSocket na np ICS, lub indy cos tu pomoze?

Nie wiem czy to wazne ale serwer dziala pod Win2k

0

Nie wiem, czy to coś da, ale czy masz w OnAccept jakąś funkcję pobierającą ZDALNY Host/Address? Jeżeli tak to ją wywal:)
Nie mam pewności, czy w OnAccept, czy w OnClientConnect, ale dla testu wywal te procedury z obydwu.

0

hmm mam w obydwu, a w ClientConnect mi potrzebna.... ale w read moge wywalic :D [browar]

0

A masz aktywne sokety

0

eee aktywne sockety?

.Active?

No chyba bez nich niemogl bym sie z niczym polaczyc... chyba ze sie myle...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1