ulepszam gre JEDNOREKI BANDYTA

0

Podiąłem sie napisania gry tzw. JEDNOREKI BANDYTA. Gierka wszystkim znana. Wszystko do tej pory szło niezle. Lecz napotkałem problem w tym ze niemam pojecia jak napisac funkcje która bedzie obliczała procent wygranej .Np: nabiłem 100zl (jest to mój wkład w grę)
kazde zakrecenie bebnami zabiera 1zl. Gra ma ustawione 80% wygrywalnosci dla gracz przy 1000 grach.


0

Weź, napisz dokładnie co ta funkcja ma robić. A procenty można obliczyć tak : liczba_z_ktorej_liczymy_procent * (ilosc_procentow/100).

0

<font color="red">co do tej funkcji:</span>
A wiec funkcja ta ma w przedziale 1000 odegranych grach dac temu graczowi te 80% swego zasobu.
Przypuśćmy ze:
MÓJ WKŁAD w gre to 100zl
kazde odegranie gry odejmuje 1zl z mojego wkładu.
ZASÓB GRY to różnica niedzy wkładem do gry i wyplata
gra ma miec ustawione 80% wygrywalności dla gracza biorąc pod uwagę jego wkład w grę jak również
kazdą wygrana sume dla gracza.

krecenie rolkami mam rozwiązane w ten sposób:
Timer1.Interwal = 15
rysunek to bitmapa o wielkosci 200x2500 pixel

<font color="blue">procedure TPULPIT.VrTimer1Timer(Sender: TObject);
begin
if (my<>0) then begin
my:=my+20;
Image1.canvas.FillRect(Image11.Canvas.ClipRect);
Image1.canvas.draw(mx,my,rysunek1);
Image1.canvas.rectangle(lx,ly,lx+1,ly+1);
Image2.canvas.FillRect(Image2.Canvas.ClipRect);
Image2.canvas.draw(mx,my,rysunek2);
Image2.canvas.rectangle(lx,ly,lx+1,ly+1);
Image3.canvas.FillRect(Image3.Canvas.ClipRect);
Image3.canvas.draw(mx,my,rysunek3);
Image3.canvas.rectangle(lx,ly,lx+1,ly+1);
if my = 0 then my:=-1940;
end;
end;</span>

Niewiem dlaczego czasami <font color="white">zdaża</span> <font color="red">[ort!] </span> sie ze którysś z obrazków stoi w miejscu a pozostałe sie <font color="white">przesówają</span> <font color="red">[ort!] </span>dając efekt
kręcących sie rolek.

Moze ktoś ma lepsze rozwiązanie.
Nawiąże kontakt w celach wspólnego pisania tej gry.

0

To ty w koncu jestes dziewczyna czy chlopak :>

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1